Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
VA GÖRU MEMPHAN!?!?!

Kollade på Vem vet mest. 🙂 Insåg snabbt att jag är sjukt dålig på allmänbildning. 🙂

Postat
Memph!!

Köp den röda soffan

Den var lite fräck och sticker ut mer.

Den svarta verkar sliten.

Den blå alldagligt tråkig.

mm. Ja, det såg ju ballast ut men jag prioriterar bekvämlighet tror jag. Så blir den grå fluffiga. 🙂

Postat
Jepp, krom är bra både för alertheten och blodsockernivåernas stabilitet!

🙂

🙂

Postat
900 jävla spänn 😮 :o 😮

Handla ifrån Thomann istället, Memphan. Där får du likadan fast annat märke.. för under 600. 🙂

Länka då. 🙂

Postat
...för att 2 par högtalare ryms inte på mitt skrivbord 🙂

Räcker det inte med ETT par högtalare??

Kör du quadrafoniskt?

Postat
Räcker det inte med ETT par högtalare??

Kör du quadrafoniskt?

🙂

Nae men jag kommer att handla ett par till och så kommer jag behålla dom jag har nu. Kul att ha lite olika högtalare när man mixar. 🙂

Postat

varje flik hamnar som egen process i aktivitetshanteraren. Verkade sjukt tyckte jag först, men det innebär ju att det fördelas mycket bättre på de 4 processorkärnorna.

Postat
varje flik hamnar som egen process i aktivitetshanteraren. Verkade sjukt tyckte jag först, men det innebär ju att det fördelas mycket bättre på de 4 processorkärnorna.

Ja, började också använda Chrome nyligen. Sjukt snabbt och smidigt. Och om någon sida hakar sig så dras inte alla andra flikar med i skiten.

Känns gött att lämna IE, det e såååå 1996! 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.