Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Mina underbara Sennheiser HD 650 har tydligen blivit lite trötta pÄ att jag anvÀnder dom hela tiden och hela den dÀr, vad heter det? Den som gÄr över huvudet xD hela den har gÄtt av pÄ mitten lÀngst upp..

Är det nĂ„n som har en aning om det gĂ„r att byta ut och isf vad det skulle kosta? Helst göra sjĂ€lv dĂ„...

Annons
Postat

Det finns reservdelar till Sennheiser. Plinga eller mailer sennheisernordic. Vanligen kan man inte köpa direkt frÄn dem, men jag har haft tur nÄgon gÄng och fÄtt riktigt bra hjÀlp (och otur nÄn gÄng och inte fÄtt nÄn hjÀlp alls).

http://www.sennheisernordic.com/nordic/hom..._20081215102705

// gunnar

Postat (redigerat)

Haha jag provade tejpa men fastnar ju bara i hĂ„ret vafan! 😛 och dessutom Ă€r det fult 😉

Tackar jag ska mejla och frÄga!

Och förresten, vafan heter det egentligen? Bygeln?

Redigerat av JagÀrsnabb
Postat

Fick svar frÄn Sennheiser nordric och dom tipsade om www.headparts.se

Hittade vad jag sökte! Underbart! 🙂 kostar dock 1100 kr för en ny huvudbygel 😳 Men billigare Ă€n nya lurar dock... sĂ„ fĂ„r vĂ€ll ta smĂ€llen.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag anser inte att lurar hÄller professionell standard nÀr allt Àr gjort av plast.

Det blir ju ingen hÄllbar ekonomi att hÄlla pÄ med sÄna...

Redigerat av Analogfreak

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.