cruzzet Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Jag har nyligen upgraderat mig till windows7, allt fungerar som en dröm förutom att min midi-klaviatur av märket Keyrig 49 inte lirar som den ska. Den står som ospecifierad plug-n-play enhet, och det löser sig inte när man kör drivarna från skivan. Datorn verkar helt enkelt inte upptäcka klaviaturens in-signal. Har någon tips eller en lösning på detta så vore det väldigt uppskattat! Har ni haft några liknande problem så kan ni använda denna tråd som klotterplank! 😮 Tack på förhand // Robert
cruzzet Postat 11 februari 2010 Trådstartare Postat 11 februari 2010 drivrutiner från m-audios hemsida kanske? Har tittat där också, men de funkar inte heller ^^
barrf Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Märkligt. Jag kör win7 och har en keyrig 49, och det fungerar felfritt. Bara plug-n-play och GO! Men kolla t.ex denna länk annars: http://forums.m-audio.com/showthread.php?1...s-7&p=75760
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.