JJMusik Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Någon här som testat denna enhet och kan säga något om den Vad besviken jag blev när jag såg denna 1he skitläckra gitarrprocessor som dessutom är byggd i USA. Ovanligt idag då allt görs i Kina. Den kostar bara mellan 5- och 6000:- också. Men, hur är den då? googlat en del men vill höra om någon här provat den Besviken blev jag därför att jag redan köpt mig en Pod XT pro för ett år sedan. Eller den spöar kanske inte poden? Jag tänker i första hand på förstärkarsimuleringar, effekterna skiter jag i då jag har en gmajor till det...
KillwithSkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Ett smart drag är att länka till det du frågar om 🙂 http://www.digitech.com/products/multi-effects/GSP1101.php
DieHard (oregistrerad) Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 När det gäller effekter spöar den lätt en Pod. Men det gäller väl de flesta. Line6 är inte kända för sina effekter precis. Men när det gäller disten tycker jag den lät så där typiskt digital. Alltså inte allt för kul. Testade digitechen i butik en gång för ett bra tag sen.
JJMusik Postat 20 januari 2010 Trådstartare Postat 20 januari 2010 Okej, det innebär att jag lika bra kan hålla fast vid min POD då. Eftersom jag inte använder effekterna. Tack för länken kws Någon mer som känner till denna?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.