spaceman Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Ja, då har tom Steinberg släppt en 30 dagars trial på Cubase 5. Mer info på: http://www.steinberg.net/en/company/steinb...ilable-989.html
DieHard (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Inte en dag för tidigt att de släpper demoversion. Ska ladda ned och testa och se om jag kommer tycka det är värt uppgradera till 5:an och större versionen istället för studioversionen.
Rabieshund Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Inte en dag för tidigt att de släpper demoversion. Ska ladda ned och testa och se om jag kommer tycka det är värt uppgradera till 5:an och större versionen istället för studioversionen. Glöm inte bort att testa REVerence-reverbet! Verkligen en grej jag skulle saknat i studioversionen.
Claes Holmerup Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Glöm inte bort att testa REVerence-reverbet! Verkligen en grej jag skulle saknat i studioversionen. - åtminstone om man inte redan har SIR2 eller annat impulsreverb...
DieHard (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 (redigerat) - åtminstone om man inte redan har SIR2 eller annat impulsreverb... Hehehehe ja man har ju använt impulsreverb några år minst nu så. 😆 Men alltid roligt jämföra kvaliteten på impulserna. Undrar om man testa HALion Symphonic Orchestra också? Jaja drar ned demon för 5:an i helgen nån gång så får man väl se. Redigerat 15 januari 2010 av DieHard
Rabieshund Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Har inte testat demon på HAlion Symphonic Orchestra som följde med när jag köpte men samtliga av ljuden som följer med själva samplern är så jävla dåliga att jag bara vill dra ett täcke över mig och ligga där till tidens ände. Ha inte för höga förväntningar, haha! 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 Om du menar i klass med Halion One så är det inte mycket att hänga i julgranen. I klass med smör och brödljuden man fick med förr med billiga keyboards. 😄🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.