Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Borde ju finnas något stopp för hur uttråkad man kan bli. Lite rock bottom liksom...
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Borde ju finnas något stopp för hur uttråkad man kan bli. Lite rock bottom liksom... Yeah baby! Rock that bottom!
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Skulle tagit en stort glas Lagavulin om jag hade. Får bli vatten istället... Inte riktigt lika smakrikt. Redigerat 5 mars 2010 av Pico
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Skulle tagit en stort glas Lagavulin om jag hade. Får bli vatten istället... Inte riktigt lika smakrikt. Slå i lite tjära och t-sprit så kommer du ganska nära. 😏
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jahopp, så var man sugen på whisky då... 😏 Och feststämning kom man i med Ebba! 😕
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Inte übersnabb idag? 😏 Visste inte ifall det var en referens till hon den där Ebba som har något tv-program kring prinsessans bröllop eller nå sånt. Men jag fick det inte att gå ihop riktigt. TV + Gote? Prinsessa + Gote? Ebba + Gote? Gote + Gote? Edit: Korta svaret är då "Nej, inte übersnabb idag!" Redigerat 5 mars 2010 av Pico
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 *gör en rörelse med handen över huvudet och säger "SWISH"*
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 *gör en rörelse med handen över huvudet och säger "SWISH"* Låter annorlunda när du gör det... äre för att det är närmre mina öron när jag gör det själv? 😏
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Låter annorlunda när du gör det... äre för att det är närmre mina öron när jag gör det själv? 😏 det har jag glömt/jag vet inte.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Lite ont i skallen dårå. (Nepp, misslyckades inte med handrörelse för att kolla ljudet)
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 För er andra (Fidden) så ber jag att förklara att det var Ebba Grön jag syftade på. 😏
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Igår var det ju fössta tossdan i mass... hur kunde vi missa det?
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 😏 Äre så du svarar istället för "har glömt/vet inte"? "Pffft, korkad fråga..." 😕
Gote Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Äre så du svarar istället för "har glömt/vet inte"? "Pffft, korkad fråga..." 😏 Man svarar inte, man frågar. Fattaru? Va? VA? 😕
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Igår var det ju fössta tossdan i mass... hur kunde vi missa det? Kanske bör översätta det till folk som bor för långt ifrån småland: "Igår var det ju första torsdagen i mars... hur kunde vi mirsa det?"
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Men åååååååååååååååååh! Men åååååååååååååååååh! 🥰 eller Men åååååååååååååååååh! 😕 eller Men åååååååååååååååååh! 😆 eller Men åååååååååååååååååh! ☺️ eller Men åååååååååååååååååh! 😏 eller Men åååååååååååååååååh! 😮 eller Men åååååååååååååååååh! 😛 ?????????????????????????????????
Recommended Posts