Jump to content
Annons

Gitarrkurser ?


Becca

Recommended Posts

Hej !

 

Jag har inte spelat gitarr så mycket förrut, men har blivit väldit intresserad nu, så ja undrar om nån av er här på forumet vet några bra gitarrkurser för nybörgare i Uppsala ?

Jag har själv sökt på google m.m. men inte hittat något bra...

 

Jag är väldit tacksam om ni hör av er 🙂

 

 

//Becca

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej !

 

Jag har inte spelat gitarr så mycket förrut, men har blivit väldit intresserad nu, så ja undrar om nån av er här på forumet vet några bra gitarrkurser för nybörgare i Uppsala ?

Jag har själv sökt på google m.m. men inte hittat något bra...

 

Jag är väldit tacksam om ni hör av er 🙂

 

 

//Becca

Jag är inte från Uppsala men har vart där ett antal gånger.. ett bra tipps är att gå in till nån av musikaffärerna i stan 4sound vid tåg stationen elr musikbörsen

fråga dem som jobbar där dem kan säkert veta nått, sen kan du titta efter affischer i musikaffärerna som brukar hänga lite här o där.. som folk brukar sätta upp där kan du säkert hitta allt från gitarr kurser till folk som söker medlemmar till band.

Eller om det finns nått studio förbund så kan du ringa o fråga dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte från Uppsala men har vart där ett antal gånger.. ett bra tipps är att gå in till nån av musikaffärerna i stan 4sound vid tåg stationen elr musikbörsen

fråga dem som jobbar där dem kan säkert veta nått, sen kan du titta efter affischer i musikaffärerna som brukar hänga lite här o där.. som folk brukar sätta upp där kan du säkert hitta allt från gitarr kurser till folk som söker medlemmar till band.

Eller om det finns nått studio förbund så kan du ringa o fråga dem.

Okej, tack 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...