prototyp Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Hej! Ăr det nĂ„gon speciell skillnad pĂ„ dessa tvĂ„ mickar? Baby bottle Ă€r ju den lite dyarare modellen men vad Ă€r skillnaden igentligen? Mycket tacksam om nĂ„gon kan berĂ€tta đ Vet att det finns mĂ„nga som har dessa mickar sĂ„ sĂ€g vad du tycker! Mvh
Claes Holmerup Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Det Ă€r alltid en smaksak, men jag föredrar Babybottle. BĂ„da finns med pĂ„ min testsite, sĂ„ att du kan lyssna pĂ„ exempel pĂ„ hur de kan lĂ„ta. đ
prototyp Postat 22 december 2009 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2009 Juste đ Tack sĂ„ mycket! Hade helt glömt den.. Har lyssnat pĂ„ bĂ„da nu och man hörde verkligen STOR skillnad đ Baby bottle lĂ€t mycket bĂ€ttre tycker jag! Baby bottle lĂ€t mycket fylligare och mjukare! Riktigt bra đ Mvh Douglas
Claes Holmerup Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 InstĂ€mmer! Jag har sjĂ€lv en Babybottle, som jag anvĂ€nder vĂ€ldigt ofta. đ
prototyp Postat 22 december 2009 TrĂ„dstartare Postat 22 december 2009 LĂ„ter bra đ Ska försöka lĂ„na hem en innan jag köper bara! mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.