Pazo Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 När man har löst kuben en gång, går det då lite av sej självt sen? Nja, man måste ju komma ihåg hur man gör och liksom kunna det. Men efter ett tag så gåre av sig självt rätt bra. Att lösa en trea går ju liksom skitsnabbt och smärtfritt
Dingbats Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Dingis säger inte så mycket? Jag sitter och funderar på varför jag aldrig får några bra låtidéer.
Memphis Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Jag sitter och funderar på varför jag aldrig får några bra låtidéer. Men sitter du ofta och försöker då? För det e ju sällan idéer kommer till en utan man måste ju prova, prova, prova sig fram. Tom. stora filmkompositörer säger att de sällan har ideér utan måste slita hår i dagar för att få fram något som e vettigt.
Dingbats Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Men sitter du ofta och försöker då? För det e ju sällan idéer kommer till en utan man måste ju prova, prova, prova sig fram. Tom. stora filmkompositörer säger att de sällan har ideér utan måste slita hår i dagar för att få fram något som e vettigt. Jorå. Men ett visst mått av inspiration måste ju ändå finnas för att det ska bli nåt. Annars blir det att man karvar fram nåt som man tycker låter skitbra för att dan efter höra att det bara är skit.
Memphis Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Har inte sätt titeln på tråden förrän nu! "vem vare som posta!" 🙂 vem vare som kasta. Fidden eller? 😆
Memphis Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 (redigerat) Jorå. Men ett visst mått av inspiration måste ju ändå finnas för att det ska bli nåt. Annars blir det att man karvar fram nåt som man tycker låter skitbra för att dan efter höra att det bara är skit. Hm.. fast inspiration har ju mest att göra med ifall man har lust att skapa musik. Att man gör något och en annan dag lyssnar och tycker det inte var lika bra är ju fullt normalt. Med fräscha öron så hör man ju saker på ett annat sätt. Det är då man har chans att göra låten ännu bättre. Men gör du musik mestadels ensam? För det dödar min inspiration och skaparlust nått ohyggligt. Redigerat 26 december 2009 av Memphis
SadamJR Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Ni som skriver så mycket om era toalettvanor, varför gör ni det?
Dingbats Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Men gör du musik mestadels ensam? För det dödar min inspiration och skaparlust nått ohyggligt. Ja, det blir ju så. Jag skulle helst ha ett permanent band egentligen, där andra gärna får komma på det mesta av låtarna och jag kanske flikar in med nåt ibland. Men mest är jag intresserad av att arrangera och producera. Det där med låtarna är oftast bara ett nödvändigt ont.
Memphis Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Varför ska det vara så dyrt me mattor? 😄 Finns mattor för upp till nästan 70 tusen på blocket! Den billigaste som var snygg låg på 1200 spänn, ändå lite dyrt för student.
drloop (oregistrerad) Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Han sökte medvetet en pagetopper...
Memphis Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 😄 Snyggt Loopan! Hur hänger det då? Åt höger, vänster?
Dingbats Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Jag har börjat samla frimärken! Jag ahr fyra stycken.
Memphis Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Jag samlade också på frimärken som liten, hade pärmar fyllda. Samlade på mynt också, Svenska mynt i årtalsordning samt utländska mynt. E lite sugen på att börja samla på något. 😄
Dingbats Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Jag samlade också på frimärken som liten, hade pärmar fyllda. Samlade på mynt också, Svenska mynt i årtalsordning samt utländska mynt. E lite sugen på att börja samla på något. 😄 Jag samlade på kapsyler. Hade en hel tvålitersglassförpackning full.
Pazo Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Jag samlade på mynt och nycjekringar. alla ligger kvar här hemma nånstans
Recommended Posts