Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

ta lite random bilder som postats i längsta under åren, du får du spännande bilder. 🙂

Redigerat av Memphis
Postat

vet inte om jag berättade det men häromdagen när jag köpte en tv-spel på blocket av nån kvinna så hade vi sms-kommersation tills jag fick paketet och när jag tackade för en bra affär så avslutade hon med en väldigt spontan fråga:

-Är du singel?

xD

Jag typ:

-Så du frågar utan att ha någon aning om vem jag är?

hon typ.

-mm

🙂

Postat
asså okej. Soft. 😛

Vi har en egen nattklubb typ på skolan som heter Gasquen, vad betyder gasque egentligen?

vet inte vad det betyder egentligen men här är gasque lika med en sittning med trerätters och där dresscoden är kostym.

Postat
vet inte vad det betyder egentligen men här är gasque lika med en sittning med trerätters och där dresscoden är kostym.

aha, här heter det...

sittning. 😛

Postat
aha, här heter det...

sittning. 😛

Men det finns ju olika typer av sittningar. Vi har sexor också, då brukar det inte vara någon förrätt och så är det mycket mer informellt (så man får göra spontana skålar, som typ bordsskål, tjuvskål, under bordet-skål, osv) och så är det inte kostym

Postat (redigerat)

Tjaa Emu! 😄 Hur går det för metalgittaristen?

Tjaa Doktorn! 😄 Har du fått Thinking Machine spelad på Basic än eller?

edit, stavade rätt på mashine eftersom Dingis e petig. 😛

Redigerat av Memphis
Postat
Men det finns ju olika typer av sittningar. Vi har sexor också, då brukar det inte vara någon förrätt och så är det mycket mer informellt (så man får göra spontana skålar, som typ bordsskål, tjuvskål, under bordet-skål, osv) och så är det inte kostym

aha. krångligt. 😛

Postat (redigerat)

det är ju fan omoraliskt ivf

EDIT: Jag låter er lista ut vad jag syftade på, om jag ens vet det själv.

Redigerat av Dingbats
Postat (redigerat)

jag borde istället lagt in den här bilden när du nyss ägde mig så brutalt Dingis.

lol.jpg

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat
Tjaa Doktorn! 😄 Har du fått Thinking Machine spelad på Basic än eller?

edit, stavade rätt på mashine eftersom Dingis e petig. 😛

Gruppen heter Thinkingmachine å inget annat!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.