Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag kanske ska förtydliga eftersom vi inte känner varandra så väl; Jag var inte allvarlig. Jag är aldrig allvarlig. Det är inte så lätt att veta eftersom mina skämt sällan är roliga.

Mina polare tyckte att jag skulle hålla upp handen när jag var allvarlig så att de visste. 😲

Okej, no worries then. Låt mig berätta något om mig då - jag är extremt känslig för sånt här och vill alltid att alla ska tycka om mig, i alla situationer. Lite som en besatthet. Tycker du illa om mig går världen under typ.

Anyway, no harm done. Tillbaka till dom obligatoriska dåliga skämten... :rolleyes:

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Well played.

Mja, om man funderar lite på det så var det lite otydligt. 😲

Om det som står mellan taggarna är ironiskt, dvs ett skämt, så är uttrycket lika giltigt, men betydelsen blir den omvända.

Postat
Mja, om man funderar lite på det så var det lite otydligt. :rolleyes:

Om det som står mellan taggarna är ironiskt, dvs ett skämt, så är uttrycket lika giltigt, men betydelsen blir den omvända.

Så där ja, hästen dog en gång till... 😲

Postat
Mja, om man funderar lite på det så var det lite otydligt. :rolleyes:

Jag hoppas du inser att du just förklarade ditt eget skämt. 😲

Postat (redigerat)
Oh my, du knullade min mamma? 😲

Japp.

EDIT: nivån blir bara högre och högre.

Redigerat av Micke H
Postat
Jag förstår inte. Kan någon förklara mitt skämt för mig? 😲

Om du menar att skämta men inte förstår skämtet. Räcker du upp handen då? :rolleyes:

Postat

Nu börjar jag tröttna på att få mail om den där jävla replokalen vi hade med Purify. Den är övertagen sen flera månader tillbaka, jag skrev fan i annonsen att vi behövde folk NU NU NU! xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.