debatt Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Diskfragmenterar. Över 10000 filer på hdd-n var fragmenterade!! Det har gått 17 timmar nu och defragmenteringen har hunnit 64%.
debatt Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Fönster som man ska klicka bort försvinner väldigt långsamt på bildskärmen. Eller också stannar delar av fönstren kvar. Vad fan e d?
Micke H Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Nice! Vi håller på och går över till en subversion-hanterare, vilket kommer bli RIKTIGT nice och speeda up arbetet rejält! Det tillåter oss i korthet att arbeta flera inte bara på samma projekt, utan med samma filer till och med. Skitbra BAK-hanterare också, så att man vid eventuella fel snabbt kan se vart felet uppstod och backa tillbaka projektet till den tidpunkten och rätta till felet. På tiden att det här jävla skitföretaget faktiskt börjar använda sig av lite modern teknik. :A
debatt Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Helt plötsligt så var diskfragmenteringen klar... ?? Stod på 67% sen kom en ruta upp. Totalt antal fragmenterade filer 0 står det. Menar de NU då eller? Det var alltså Diskfragmenteraren i Windows jag pratar om.
debatt Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 McAfee virussök har gått sedan kl 03 inatt. Har hunnit 27%. Inte hittat ett skit, men borde kanske det. Använde Shredder en gång för 2-3 dagar sedan. Skulle nog fan inte ha gjort det. Stod att det var bra för diskrensning, men samtidigt att datorn kunde bli oanvändbar om man använde det. Djävla sätt att ha med Shredder som en kompnent i McAfee då. Eller?
debatt Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 "I386", är det filer för Windows om man använder en stenålders 386-pc? Vad den letar där... 🙁😏
debatt Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Ja diskdefragmenteraren. Jag har inget kvitto på pcn. För jag beställde den online från en webbutik och fick sedan en faktura jag postade till Bankgirot. Och då får man ju inget kvitto...
Gote Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Man måste spara kvitto och dokumentation på såna viktiga prylar...
Dingbats Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Stalkade just en random brud på last.fm tills jag tröttnade.
Pico Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Stalkade just en random brud på last.fm tills jag tröttnade. Mäh, tog du ingen hänsyn till henne? Hon kanske inte hade tröttnat. 😐
Dingbats Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Mäh, tog du ingen hänsyn till henne? Hon kanske inte hade tröttnat. 😐 Fan 🙁 Jag är så dålig med tjejer.
Pico Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Nästan så man skulle prova det som lajn på krogen. "Går det bra om jag stalkar dig lite under några veckor?" 😐
Dingbats Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 WOOOOT Jag köpte den senaste Circulatory System-skivan på vinyl direkt från bandet och den kom för typ en månad sen. Jag skrev i anvisningarna i Paypal-betalningen att det vore grymt men osannolikt om Will Cullen Hart som är typ hela bandet och är typ min idol signerade den. Och på nåt jävla sätt ser jag inte förns NU att han har ju gjort det! I tusch på baksidan och så har han ritat en liten gnistrande krona! 😐
Recommended Posts