Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Tycker du skall börja shoutcasta dina möten.

Ja, eller skicka lite random-SMS.

Postat
"Nu sitter jag och bajsar <på mötet>." Om man skall följa Pazos sms-mall.

😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag är trött på att sova nu..... det är så tråkigt att jag somnar bara jag tänker på det..

Postat
Sånna här dagar jag önskar min mobil var avlyssnad av polisen. 😆

😆

Postat
Sånna här dagar jag önskar min mobil var avlyssnad av polisen. 😆

Det önskar jag alltid när jag pratar med morsan. För då är det iallafall nån som lyssnar på mig... 😆

Postat
Det önskar jag alltid när jag pratar med morsan. För då är det iallafall nån som lyssnar på mig... 😆

Din mamma!

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror att jag ska föröka sälja lite räkningar. Någon som vill köpa en eller två av mig?

Postat
Den är ju installerad original, varm eller kall kan man få den. 😆

Mäh, den är ju avslagen! 😆

Postat

Såg du också på Robins i lördags?

Postat
Såg du också på Robins i lördags?

Japp, Ace Frehley var ju där. 😆 Han var tyvärr inte så flummig som jag hade hoppats, den flummiga var Robin som failade med att dricka julmust. 😆

k9 (oregistrerad)
Postat
Andra stavelsen i hans nick är kanske ingen tillfällighet?

😆😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Fast Ace gillade ju Julmust.... iofs så vet jag inte om man vill förknippa Julmust med kiss..... 😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har ont i fötterna! Jag har räkningar för 10 000kr! Jag är hungrig, men all mat jag har hemma är jag trött på! Och jag vill inte gå och handla för att jag har ont i fötterna! Men mitt kaffe är nybryggt och jätte gott så livet leker!

k9 (oregistrerad)
Postat

Han drack ju av det vara för att han ville eller som han sa "I was törstig"....

Postat

Jag har julen som närmar sig, julklappar som måste köpas och en lön som bara var 80% under två veckor att se fram emot... 😆

Nåja, med tjejen vid min sida så löser sig det mesta. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.