Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Pazo, denna är typ 6 år tidigare än din länk. http://www.youtube.com/watch?v=_VQhBGbU6vM solklar techno där också 🙂 Man känner igen den dessutom, måste ha samplats hur många gånger som helst.
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 eller vänta nu, de samplar kansek från krafwerk. fail igen xD
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 det verkar vara något fel på mitt tangentbordi dag...
Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 varför ska alla rikemansbarn få iphones när dom inte ens vill särskilt mycket
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Pazo, denna är typ 6 år tidigare än din länk.http://www.youtube.com/watch?v=_VQhBGbU6vM solklar techno där också 😛 Man känner igen den dessutom, måste ha samplats hur många gånger som helst. JAA!!! Jag sa faktiskt en av de första, Aktins ingick väl i bellville trio med han som gjort den jag postade 🙂 SJUKT SNYGG LÅT FIDDEN!
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Fast ska jag vara ärlig är det lika bra. Börjar ångra mig. xD Det är väl snarare ett SNES jag vill ha. Määääh! 😛 Ska jag skicka till memphis då eller? 🙂
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Plugg Redigerat 6 december 2009 av Pico
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 sen kan man ju argumentera om inte egentligen är techno också.
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 sen kan man ju argumentera om inte egentligen är techno också. Klippet hade sköna kommentarer om inte annat. 🙂
Micke H Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Määääh! 😄Ska jag skicka till memphis då eller? 🙂 Gör det. 😛 Hade du inte vart så seg hade jag köpt det. 😄
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 sen kan man ju argumentera om inte egentligen är techno också. Njee, de är ju elektro ffs! 😛
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Njee, de är ju elektro ffs! 😛 Mjo, men jag tycker tusan att det känns lite techno ändå. Detta då? brukar iofs nämnas mer som tidig house, men jag vet inte.
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Mjo, men jag tycker tusan att det känns lite techno ändå. Detta då? brukar iofs nämnas mer som tidig house, men jag vet inte. Den kan ja hålla med om att den ligger där lite i gränslandet elektro/house/techno fast ändå mer åt elektro/house... techno är ju så mkt mer maskinigt.
Recommended Posts