Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
nu äter jag upp resten av den där jävligt äckliga glassen. fast jag äter bara chokladen på sidorna, inte det äckliga gula i mitten 😛

Du ska aldrig runka bulle med herren jesus krist.

Postat
Vad gjorde du?

diskuterade med folk. tror att jag outade mig själv som ateist... och möjligtvis homosexuell, märkligt nog.

Postat

haha! jag kommenterade på fiddens status tre gånger i rad så facebook trodde jag var en spambot så jag fick skriva i såndär när man får nått ord som är böjt

Postat

ett sånt ord dök det upp i lördags kväll mitt under diskussionen när alla andra tröttnat och det bara var jag som pratade.

Postat

shit! när jag var lunarnörd med! jag och alex började med lunar och höll på och designade presentationer och sålde såna för vad det nu hette (pro?), hängde med alla coola designerkillar osv 🥰 sen tröttnade jag på designandet, det gjorde inte alexander och det är han som fått jobb med 30 000 i månadslön nu 😄

Postat

En gång, efter en utekväll, följde jag med två killar jag inte kände hem för att spela kort. Det var bara det

att jag ville spela vanlig poker och dom ville spela klädpoker.

Postat
Fidden eller Micke eller nån... nån som ser vad som gör att $_POST["submit"] aldrig blir satt?

<?php
 if (!isset($_POST["submit"])) {
 ;
 } else {
$email = $_POST["email"];
$message = $_POST["message"];

if (substr_count($email, "@") == 1) {
  echo $email . " kuk " . $message;
}
 }
?>

...

<form id="buymail" action="index.php?loc=buy&pikachu=yes" method="post">
  <p><input type="text" id="email" style="font-size: 10px; width: 200px" value="Your e-mail address" onblur="if(this.value == '') this.value = 'Your e-mail address'" onfocus="if(this.value == 'Your e-mail address') this.value = ''" />
  <textarea id="message" style="font-size: 10px; font-family: sans-serif; width: 90%" onblur="if(this.value == '') this.value = 'What do you want?'" onfocus="if(this.value == 'What do you want?') this.value = ''">What do you want?</textarea>
  <input type="submit" id="submit" style="font-size: 10px" value="Send" />
  <?php if(isset($_GET["pikachu"])) echo '<span style=\'font-weight: bold; padding-left: 5px\'>Your request has been sent!</span>' ?></p>
</form>

🥰

står ju tydligt där på slutet att du är ur form? 😲

😄

Postat

GEEEEE MIG EN FRUUUUUU

DET ÄR SÅ ENSAMT NU NÄR DET HAR BLITT ADVENT

MOT MIN NATUUUUUUR

ATT KNULLA RUNT MED FRÖKEN HÖGER/VÄNSTERHÄNT

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.