Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
spela till level 80? det finns väl bara 75 levels?

Om fidden lyckats klara fler levels än vad som finns på spelet så har han synnerligen blivit jäkligt grym på spelet! 😕

Postat
Japp. och jag tror att den funkar. Har iofs inget att defluxa, men den lilla lampan lyser.

Fantastiskt! 😕

Om du inte vill behålla den och ha som skrivbordsprydnad så kan du skicka den till adressen jag pm:ar dig!

Postat

Most times in immediate succession: 6

Longest time taken: 8 hours > (no breaks)

Shortest time taken: 15 Seconds (not proud)

Most times in 24 hours: 23

Daily average: 3

Times in public: 3

Times in own mouth: 2

Times on own face: 2

Largest object inserted into anus: size 5B drum stick

Har inget med mig att göra så jag vet inte varför jag postar.

Postat

Tror jag får öva på staterna i US lite mer. Klarade bara 5/50 på testet. 🥰http://www.sporcle.com/games/states.php Inom nästa helg skall jag ha lärt mig alla, och var de ligger! Fixade ju Afrika på två kvällar.

Jo, vi vet att du kan alla Killis. 😕 Har du lyckats ragga någon tjej med det än?

Postat
Är det då bara jag som gillar Steely Dan?

never gonna do it without the fez on!

lyssnat på aja framförallt, sen fick jag showbiz kids av en jobbarkompis som snurrat några varv.

otäckt bra lirat och producerat. synd bara att sången inte är lika bra som allt annat.

😄

Postat
Tror jag får öva på staterna i US lite mer. Klarade bara 5/50 på testet. 😆http://www.sporcle.com/games/states.php Inom nästa helg skall jag ha lärt mig alla, och var de ligger! Fixade ju Afrika på två kvällar.

Jo, vi vet att du kan alla Killis. 😄 Har du lyckats ragga någon tjej med det än?

Jag gissar att du tog New York, California, Florida, Colorado och Texas.

Postat

De jag kunde innan jag fick hjärnsläpp var Montana, Nevada, Hawaii, Texas, New York typ. Rätt dåligt får jag erkänna.

Postat

Haha 😄 Det fanns något barnprogram med någon som hette Montana (inte Hannah) med, vad fan var det... Tror dom flög runt i flygplan, såna där man landar med på vatten.

Postat
never gonna do it without the fez on!

lyssnat på aja framförallt, sen fick jag showbiz kids av en jobbarkompis som snurrat några varv.

otäckt bra lirat och producerat. synd bara att sången inte är lika bra som allt annat.

😄

Men det är framförallt låtarna som är bra. När det gäller sången ville Donald Fagen inte sjunga själv, men som jag ser

det passar hans röst perfekt till musiken. De har haft sångare som Robert Palmer m fl och det blev bara för slickat.

Fagen är dessutom den främste när det gäller att arrangera stämsång. Där kommer hans röst till sin fulla rätt.

Postat

Snyggt att du kunde huvudstäderna förresten. 5p to Killis!

Sedan vill jag även läsa på om amerikansk politik. Visserligen är jag inte vidare intresserad av politik men vill bli mer almänbildad. Såg på en dokumentär häromdagen om röstningen när Obama blev tillvald. Insåg hur lite jag kan, vad tex "republikaner", "kongress", "senat" är för något.

Postat
vad hette det barnprogrammet 😆

Jag vet vilket du menar!!!!!! Kommer inte påååå!!! 😄 Det gick på "Disney-dags för 100 år sedan typ.

Ska kolla upp det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.