Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad tycker du om att olsberg vill lägga ner offt.

Tänkte kommentera i den tråden förut men gjorde det aldrig. Tar väl o gör det.

Postat
så jobbigt bara när dom släppt många skivor, man vet aldrig med vilken man ska börja

man får avsluta meningar med prepositioner

Postat

Letar efter nån onlinebutik som säljer piprensare. Tänkte att hobbex är ju en hobbybutik, de kanske har, men när jag skriver in "piprensare" i sökfunktionen där får jag bara upp denna...

pennkatt.jpg

Postat

förresten tillåter inte forumet länkar till hobbex, så jag var tvungen att tjonga över den till imageshack först. Är det för mycket porr på hobbex? 🤪

Postat

Varför smakar alltid hamburgare man gör själv så oändligt mycket bättre än de man köper hos MacDonalds, Max, Burger King etc??

Ska också äta hamburgare imorgon.

Postat

det är som för mycket kladdkaka, det går inte.

på tal om det åt jag fransk chokladkaka idag med glass, vilket är kladdkaka med hasselnötter och nötcreme. 🤪 sen drack jag öl också, men tyvärr inte samtidigt som kladdkakan 🤪

Postat

på tal om det åt jag fransk chokladkaka idag med glass, vilket är kladdkaka med hasselnötter och nötcreme. 🥰 sen drack jag öl också, men tyvärr inte samtidigt som kladdkakan 🤪

Drack kladdkakan öl oxå? 😳🤪😱

Postat
Fast Hobbex-katalogen var fan porr när jag var liten knatte. Jäklar vad jag tyckte den var spännande! 🤪

Eller hur! 🤪

Postat

[...]

Fast fan, jag tycker nog det.

Ugh, fast det slår ju inte Pigall. Jättegott med en tugga, nästa blir jag nästan kräkfärdig. :/

Postat

"Äsch, jag skiter i alla små miniförgasare och kastspön, VAR ÄR VIDEOSIDAN MED DE YTTEPYTTESMÅ PORRBILDERNA??!"

Postat
Fast fan, jag tycker nog det.

Ugh, fast det slår ju inte Pigall. Jättegott med en tugga, nästa blir jag nästan kräkfärdig. :/

Får man möjligheten drar man ju såklart i sig en hel kladdkaka själv!

Pigall har jag aldrig ätit.

Postat
"Äsch, jag skiter i alla små miniförgasare och kastspön, VAR ÄR VIDEOSIDAN MED DE YTTEPYTTESMÅ PORRBILDERNA??!"

😆

Postat

jag har gjort misstaget att baka kladdkaka några gånger, med tanken att "men det är ju bra, då har jag någonting att smaska på hela kvällen och hela dagen imorgon". Det har jag aldrig 😆

Postat

Såna finns det i Kalle Anka också, och de har dessutom Kajsa och Mimmi som kan vara rätt heta om man är på rätt humör!

Postat
jag har gjort misstaget att baka kladdkaka några gånger, med tanken att "men det är ju bra, då har jag någonting att smaska på hela kvällen och hela dagen imorgon". Det har jag aldrig 😆

haha, det är så det ska gå till ju! 😮

Postat

Japp, Skotte och Fransk Nougat är bäst av deras utbud av stycksaker (märkligt ord förresten).

Därefter Coco, Dajm, Pigall och sist Guldnougat.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.