Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Ny micksladd och ny avatar! Det är ju ingen hejd på nymodigheterna! 😉

Postat
Helt rätt. Jag har "ärvt" min katt av sonen, han hade honom som innekatt och då var han helvild. Nu är det världens lugnaste (förutom en del ryck några gånger om dagen)

Det är ju bra att du håller med mej. Får man fråga hur ofta du tänker byta avatar?

Postat

Äh, ska göra en ordentlig julavatar om jag orkar få till det

Postat
Ska öppna en tråd om julavatarer under allmänt. På söndag smäller det.

PANG! Här är jag med min tama hustomte Nils-Ivar

Postat
Ska öppna en tråd om julavatarer under allmänt. På söndag smäller det.

Ett tips kan vara att inte göra det... om det ändå redan är tjafs om att OT sprider sig till resten av forumet är sånt där vatten på kvarnen för dem.

Postat
Ett tips kan vara att inte göra det... om det ändå redan är tjafs om att OT sprider sig till resten av forumet är sånt där vatten på kvarnen för dem.

Tycks minnas det fanns en sån tråd i offtopic dessutom.

Postat

För sent. Antar att det är mitt fel om ot läggs ner.

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man kan anmäla snubben som inte skickade grejerna jag betalade för. Han är så kaxig när jag mailat honom. så att jag blir riktigt förbannand...

Postat
Undrar om man kan anmäla snubben som inte skickade grejerna jag betalade för. Han är så kaxig när jag mailat honom. så att jag blir riktigt förbannand...

Om inte annat kan du ju snacka med en mod om att det är bedrägeri-nissar i farten på forumet.

Postat
jämnt å fint inlägg

hej då

🥰 Askul. Jättelånga kommersationer utan Slejj, och så hux flux ploppar han upp sådär och tar ett jämt inlägg och sedan sticker igen. xD

Han börjar få in känslan på riktigt. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag ska bara göra en sak först. Men jag går om 5...

Postat (redigerat)
...eller "säb" som polaren skrev på sina bevis. 🥰

Vad stod det för då? "Som ärkebiskopen bevisat"? 😄🙂

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

heh nu är jag snurrig postade här istället för att svara på MSN... så djälva konstigt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.