Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo det kan man undra. Bara för att luras tydligen...... det är ett litet bedrägeri nästan tycker jag.

k9 (oregistrerad)
Postat

Varför är man så dum att man betalar för att bli bakfull?

k9 (oregistrerad)
Postat

Ok tack för tipsen.. men de kom försent...

k9 (oregistrerad)
Postat

Kanske måste till farbrordoktorn och kolla min hand... jag matade en kisse med mitt blod igår...... Den hade fastnat.... tror jag... så jag hjälpte den.... katter kan bitas vet jag nu..

Postat

Katter bara nafsar lite.... Tigrar och lejon bits!

Postat
Kanske måste till farbrordoktorn och kolla min hand... jag matade en kisse med mitt blod igår...... Den hade fastnat.... tror jag... så jag hjälpte den.... katter kan bitas vet jag nu..

Katter är otäcka djur.

Postat

En av min aotäcka djur...

Obelix2.jpg

Postat

Hmmm, kan man lita på det....

ruta3.gif

Postat
Jag gillar katter!

Jag oxå egentligen, men jag har stött på många psykokatter i mina dar, särskilt bland det som kallas innekatter,

vilket är helt onaturligt för en katt att vara, som jag ser det.

Postat
Jag gillar hundar!

Jag gillar oxå hundar. Syrran har en riesenschnauzer som heter Ebba som jag passar ibland. Hon är

nästan löjligt snäll för sin ras.

Postat
Jag oxå egentligen, men jag har stött på många psykokatter i mina dar, särskilt bland det som kallas innekatter,

vilket är helt onaturligt för en katt att vara, som jag ser det.

Helt rätt. Jag har "ärvt" min katt av sonen, han hade honom som innekatt och då var han helvild. Nu är det världens lugnaste (förutom en del ryck några gånger om dagen)

Postat
Jag gillar djur!

Inte bara hundar alltså, utan även katter, hästar och fläskkotletter. 😉

Postat

Nu har jag köpt ny micksladd, ska bara komma på en text också.....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.