Jump to content
Annons

STUDIONÖRD - Vet du ens att det är jul?


hackeman

Recommended Posts

Annons
  • 11 månader senare...
Jag älskar den här traditionen. 😄

Jaa, absolut!

Kommer i riktig stämning 🙂

Underbart 😄 Hade inte hört denna innan. Funderade lite på frågan högst upp, vet du ens om att det är jul? Och f-n, det är faktiskt nått jag kom på mig själv att jag inte ens tänker på. Men nu har jag satt en tomte på min cd-spelare i studion iaf 🙂

GOD JUL PÅ ER!!!!!!

//Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar fyllesången i denna låt! Läskigt otajt, löjligt roligt! 😛

Håller med...lite fyllesång (och fyllerap) men är gjord på ett så skönt sätt så jag gillar den verkligen, både rolig och bra produktion med tanke på syftet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hupp!!..Re-LIKen is alive.. ja jädrar va otajt det låter. 😳

Historien bakom låten är ganska krokig men på den tiden när Hackeman, jag o Hammagrella nästan var ett producentteam ( kul ord det där)

uppstod en diskussion, har jag för mig, under en MSN-chat att vi skulle göra en Jul-låt och alla skulle vara med o gasta..

En liten detalj i det hela var att vi missade att tala om hur melodin skulle sjungas så många tog hem texten och sjöng lite på eget sätt.. att redigera alla tagningar sen blev ett i det närmaste ett helvete!

Men vi garvade både en och två gånger under produktionen.. och det är väl det som är the grej lixom?

God förlängd fortsättning på det nya året

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Hupp!!..Re-LIKen is alive.. ja jädrar va otajt det låter. 🙂

Historien bakom låten är ganska krokig men på den tiden när Hackeman, jag o Hammagrella nästan var ett producentteam ( kul ord det där)

uppstod en diskussion, har jag för mig, under en MSN-chat att vi skulle göra en Jul-låt och alla skulle vara med o gasta..

En liten detalj i det hela var att vi missade att talade om hur melodin skulle sjungas så många tog hem texten och sjöng lite på eget sätt.. att redigera alla tagningar sen blev ett i det närmaste ett helvete!

Men vi garvade både en och två gånger under produktionen.. och det är väl det som är the grej lixom?

God förlängd fortsättning på det nya året

Ha ha, jag kan tänka mig att det var en utmaning. Det måste ha plöjts ner någon timme i produktionstid..

Men det är kul att den fortfarande lever, och sprattlar till vid varje jul.

Må vi alla hamna etta på englandslistan under 2008.

All lycka.

/®offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Plötsligt kom jag på en annan sak.

Min avatar är ju från den här "produktionen" och har hängt med sedan dess..

Högaktuell ett par veckor varje år.

/R

U the man ®olven, U the man!!

Om ett par år kanske det görs en liten plastdocka av din avatar som kommer säljas lagom till Jul, världen över...

..kom ihåg var du läste det först.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...