Zauron_87 Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God Jul och gott nytt år, hoppas ni får många bra packet som ny dator och mjukvareinstrument ellr något kul inom musiken mvh Z@ur()N Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God jul på dig med:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God jul på dig med, men själv skulle jag hellre ha hårda paket med hårdvarusynthar 😉 ... Fast det är nog bättre jag köper sånt själv så det blir rätt 😉 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God jul =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Kunde inte sagt det bättre själv! God Jul. /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Go' Jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God jul på dig med, men själv skulle jag hellre ha hårda paket med hårdvarusynthar 😉 ... Fast det är nog bättre jag köper sånt själv så det blir rätt 😄 /Daniel helt klart.... man vill ju ha så mycket handson som möjligt.. så jag röstar på hårda klappar:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God Jul till alla som läset detta!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God Jul! ...för typ femte gången på det här forumet... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Merry Christmas everyone! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 God Jul! Hoppas vi slipper snö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 God Jul. (Ingen snö här än så länge) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 God Jul! Vill ha snö på Julafton iaf. Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 God Jul Allihop. Önskar er mååånga mjuka paket (raggsockar, nya långfillingar, hemstickade halsdukar etc etc)... 😎 Ta det lugnt med besken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soda_jam Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Go' Jul å Gott nytt år! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 God Jul Allihop. Önskar er mååånga mjuka paket (raggsockar, nya långfillingar, hemstickade halsdukar etc etc)... 😆 Ta det lugnt med besken... Önskar mig hellre andra mjuka klappar, men de levereras inte av tomten, utan flickvännen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 GOD JUL PÅ ER ALLA GLADA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Kan väl önska god jul även till de som inte är glada? Annar lär de aldrig bli det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 (redigerat) ok du har rätt Neko, God Jul även ni som inte är glada 😄 EDIT: Gud-God Redigerat 23 december 2004 av PerkaBalo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.