Jump to content
Annons

USB-Licenser finns inte kvar på ny dator?


billy

Recommended Posts

Hej på er kära medlemmar,

NU har jag ett inte så delikat problem. Jag har sedan tidigare kört bland annat cubase sl3 och hypersonic 2 vilka krävt en syncrosoft license key som jag installerat. Nu har jag desvärre legat nere med studion ett tag och bytt dator under tiden. När jag nu försöker återuppta detta genom att ha installerat cubase och e-licensen (drivrutiner) så verkar det ändå inte som att den hittar mina gamla licenser på usb-stickan. Bör det inte bara vara att sätta in usb protection key för att se sina licenser, jag anar oråd i och med att jag inte ser dom när jag inte hittar dom under syncrosoft license control center. Är det någon som vet hur man åtgärdar detta? Jag kan ju givetvis inte öppna cubase innan detta är löst, någon som haft samma problem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har du installerat chipset-drivers med skivan som följer med moderkortet, så att du har tillgång till all hårdvara i datorn?

Har du installerat senaste eLC-programmet, som du hämtar här: http://www.elicenser.net/en/ ?

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...