Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Köpte tidningen idag man fickmed det och det funkade super !

DÄ hörde man nÀr man valde VSTi direkt alltsÄ man hörde dom olika ljuden men nu sÄ hörs det inte och det hörs inte nÀr jag spelar upp heller jag avinstaller och installeratflera Änger :rolleyes:

SnĂ€lla hjĂ€lp 😆

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Vad sÀger du för nÄnting?

DieHard (oregistrerad)
Postat
Köpte tidningen idag man fickmed det och det funkade super !

DÄ hörde man nÀr man valde VSTi direkt alltsÄ man hörde dom olika ljuden men nu sÄ hörs det inte och det hörs inte nÀr jag spelar upp heller jag avinstaller och installeratflera Änger :rolleyes:

SnĂ€lla hjĂ€lp 😆

Har du först och frÀmst stÀllt in audio och midi under preference? Eller vad det nu heter i samplitude.

Postat (redigerat)

Bild1 :

258nwuc.jpg

Bild2 :

and3z5.jpg

SÀg till om ni behöver fler bilder

Edit: öhm..

xp58d1.jpg

Redigerat av perrock
Waltzberger (oregistrerad)
Postat

har du valt rÀtt in/out pÄ kanalen dÄ? svÄrt o se pÄ bilderna :S

Waltzberger (oregistrerad)
Postat

Okej dĂ„sĂ„ =) Lycka till med allt 😉

DieHard (oregistrerad)
Postat
Glömde att sÀga att jag fick igÄng det ^^

Vad var felet?

DieHard (oregistrerad)
Postat

Jaha ja ett klassiskt misstag. 😄 Motsvarande till supporten:min skĂ€rm Ă€r blank. Har du kollat att kabeln till skĂ€rmen sitter i ordentligt? 😆

Postat
Jaha ja ett klassiskt misstag. 😛 Motsvarande till supporten:min skĂ€rm Ă€r blank. Har du kollat att kabeln till skĂ€rmen sitter i ordentligt? â˜ș

Haha đŸ€Ș

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.