perrock Postat 29 september 2009 Postat 29 september 2009 Köpte tidningen idag man fickmed det och det funkade super ! Då hörde man när man valde VSTi direkt alltså man hörde dom olika ljuden men nu så hörs det inte och det hörs inte när jag spelar upp heller jag avinstaller och installeratflera ånger Snälla hjälp 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 29 september 2009 Postat 29 september 2009 Vad säger du för nånting?
DieHard (oregistrerad) Postat 29 september 2009 Postat 29 september 2009 Köpte tidningen idag man fickmed det och det funkade super !Då hörde man när man valde VSTi direkt alltså man hörde dom olika ljuden men nu så hörs det inte och det hörs inte när jag spelar upp heller jag avinstaller och installeratflera ånger Snälla hjälp 😆 Har du först och främst ställt in audio och midi under preference? Eller vad det nu heter i samplitude.
perrock Postat 29 september 2009 Trådstartare Postat 29 september 2009 (redigerat) Bild1 : Bild2 : Säg till om ni behöver fler bilder Edit: öhm.. Redigerat 29 september 2009 av perrock
Waltzberger (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 har du valt rätt in/out på kanalen då? svårt o se på bilderna :S
perrock Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Glömde att säga att jag fick igång det ^^
Waltzberger (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Okej dåså =) Lycka till med allt 😉
DieHard (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Glömde att säga att jag fick igång det ^^ Vad var felet?
perrock Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Ljudkortet var inte inställt rätt hehe 😆 Noob fel 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jaha ja ett klassiskt misstag. 😄 Motsvarande till supporten:min skärm är blank. Har du kollat att kabeln till skärmen sitter i ordentligt? 😆
perrock Postat 3 oktober 2009 Trådstartare Postat 3 oktober 2009 Jaha ja ett klassiskt misstag. 😛 Motsvarande till supporten:min skärm är blank. Har du kollat att kabeln till skärmen sitter i ordentligt? ☺️ Haha 🤪
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.