Fidden Postat 19 oktober 2009 Trådstartare Postat 19 oktober 2009 Hur fan kan du fortfarande minnas det? ☺️ Det var EN jävla bild där jag liknar honom. 😛 Haha, och jag som har dåligt minne dessutom, antar att jag slösar bort det på sånt som folk vill att man ska glömma 😄
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Intressanta diskussioner ni haft under natten. Btw, jag skulle lätt ta upp kampen om medaljen för vem som är mest asocial här. ☺️
Overkill Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 jag har en mystisk känsla av att längsta lockar till sig asociala människor ☺️
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 jag har en mystisk känsla av att längsta lockar till sig asociala människor ☺️ Om man ogillar att "synas", så försvinner ju ens inlägg i mängden rätt jävla snabbt här iaf. 😛
Pazo Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 På fredag har jag sissta tentan. Får csn, och det är fredag...
Gote Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 DU KAN VA!!!! Hur är det nu, spelar du i något band? 😕
Overkill Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 På fredag har jag sissta tentan. Får csn, och det är fredag... låter som någon ska till värmlands 😕
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 låter som någon ska till värmlands 😛 din mamma? 😄😕
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Sideshow Bob: Attempted murder? Now honestly, what is that? Do they give a Nobel prize for attempted chemistry? Do they? 😕
Micke H Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Hur är det nu, spelar du i något band? 😕 Ja! Glömt att berätta. Andra gitarristen i bandet, som typ är ett mongo som bara förstör, han slutar och jag stannar. Mutual agreement, han var mycket mogen över det. Vilken jag inte riktigt är just nu, vilket min andra mening i detta rätt meningslösa inlägg kan hinta om. Din mamma.
Gote Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Sideshow Bob: Attempted murder? Now honestly, what is that? Do they give a Nobel prize for attempted chemistry? Do they? 😕 Lite som när Seinfeld försöker hitta på ett annat begrepp för manslaughter (den mildaste formen av mord) och kommer upp med "I can't believe it's not murder"... 😛
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Lite som när Seinfeld försöker hitta på ett annat begrepp för manslaughter (den mildaste formen av mord) och kommer upp med "I can't believe it's not murder"... 😕 😛
Recommended Posts