Coffeemidget Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 (redigerat) Jag vill veta om Brea grejer man kan göra med FL, plus att ingen anann hÀr skriver sÀrskilt mycke om fl, sÄ de vore kul Ä fÄ igÄng nÄn debatt.... Kult sÀtt att stereobredda LÀgg tvÄ olika verbs pÄ varsin send och panborera Snd1 till vÀnster och snd2 till höger. och Höj send pÄ önskad FX kanal... GÀrna tvÄ olika verbpluggar, ÄsÄ modulera sÄ de inte lÄter helt spejsat olika, sÄ fÄr man skön effekt. NÄn mer som kan kul sÀtt Ä stereobredda bra i FL? Gillar inte stereoenhancern som e inbyggd. Man fÄr bara fasfel av den om man e oförsiktig. EDIT: jag stavar dÄligt Redigerat 16 december 2004 av Maximiliananthony Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 har inte jobbat sĂ„ mycke med sterobreddning, men ska absolut testa detta i morron bitti đ Har mest fasnat i alla underbara syntar..... finns för mĂ„nga bra tycker jag. Det Ă€nda jag saknar ( gĂ€ller nog i allmĂ€nhet) Ă€r ett riktigt riktigt bra kagg ljud.... sorry geld ifrĂ„n Ă€mnet đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Jag hÄller med dig om FLs inbyggda Enhancer... Man fÄr söka sig till externa produkter. PSP StereoPack har finfina stereopluggar som ger dig en bra bredd. http://www.kvraudio.com/get/515.html Billigt och bra kvalitet. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Mono rules đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.