Reason_user Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 (redigerat) Hej De sÄ att problemet inte ligger i sjÀlvaste exporterings instÀllningarna utan i vad som kommer ut efter att man exporterat, eftersom andra filer som jag kört genom min midi setup lÄter rÀtt nÀr jag exporterat, sÄ mÄste felet ligga nÄn annanstans o de dÀr jag behöver hjÀlp. NÀr jag exporterar de jag gjort pÄ Cubase i General Midi frÄn cubase sÄ lÄter det bara piano av de hela en enda stor gröt dÄ trummorna oxÄ lÄter piano..vad e felet? vad ska jag Àndra pÄ för o fixa sÄ de lÄter rÀtt nÀr jag exporterar? snÀlla help! Redigerat 14 december 2004 av Reason_user
Lundin Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 NÀr du spelar upp midifilen mÄste output stÄ pÄ "ANY" annars spelas bara det instrumentet som midikanalen dikterar... StÄr den stÀlld pÄ "any" anvÀnds alla separata midikanaler i MIDIfilen i stÀllet. Kan man inte stÀlla in det nÀr man exporterar GeneralMIDI-filen? Testa
android Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 Hmm... Varför göra tvÄ trÄdar om samma sak? Jag har kommit med nÄgra idéer i din andra trÄd.
Reason_user Postat 15 december 2004 TrÄdstartare Postat 15 december 2004 För folk verkade inte fatta i början pÄ första trÄden...
Neko Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 DÄ kunde du ju lagt till och utvecklat dÀr. Lite onödigt att starta tvÄ trÄdar om samma problem, och det kÀnns ganska respektlöst för de som faktiskt har försökt hjÀlpa dig. Men jag hoppas att problemet löser sig, lycka till.
Reason_user Postat 15 december 2004 TrÄdstartare Postat 15 december 2004 Aa jag ber om ursÀkt om jag skapat nÄgon orespektlös vib hÀr jag respekterar alla er hÀr o tackar för den hjÀlp jag fÄtt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.