Stonerbox Postat 21 juli 2009 Postat 21 juli 2009 (redigerat) Hej, jag misstÀnker att det Àr dödfött att skapa en trÄd om detta men here we go. Jag öppnade upp ett gammalt projekt som jag jobbade pÄ för nÄgra mÄnaders sedan, till min förskrÀckelse sÄ upptÀckte jag att alla wav filer och midi var utbytna av en lÄt jag har jobbat pÄ i dagarna. Allt ligger huller om buller och stÀmmer inte för fem öre. HjÀlp. Redigerat 21 juli 2009 av Stonerbox
DivineCo Postat 22 juli 2009 Postat 22 juli 2009 Om dina inspelnigar finns kvar pÄ nÄgon av dina hÄrddiskar sÄ borde hjÀlpa med ett sök. StÀll bara Live pÄ att söka efter dina filer sÄ hittas dom.
Stonerbox Postat 22 juli 2009 TrÄdstartare Postat 22 juli 2009 Testade och det gick tyvÀrr inte. Det olustiga Àr ju att dom har bytts ut, dÄ tror ju live att allt Àr okej och vill inte söka efter "missing files".
Taus Postat 25 juli 2009 Postat 25 juli 2009 (redigerat) Nu vet jag inte hurvida du har en licens eller inte. Men vi antar att du har det đ Har hört av vĂ€nner som "fulkör" Live att filer takt och Ă€ven skalor bytts ut ...Har du inte kvar aktuella MIDI/Audio filer i projektmappen sĂ„ rekomenderar jag att du kontaktar Ableton support plus uppdaterar Live. Gudd lack đ Redigerat 25 juli 2009 av Psyanid
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.