drloop (oregistrerad) Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Nu förstår jag icket Brabham hade en fläkt som sög fast bilen i låga hastigheter...
drloop (oregistrerad) Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Mutemath... http://open.spotify.com/track/6YX4TgG7dOFC931bICwE3O
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Imorse såg jag en brud med urringning som verkade ha en tatuering över ena bröstet. WTF?
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Imorse såg jag en brud med urringning som verkade ha en tatuering över ena bröstet. WTF? Kewl! Kanske inte bäst platsen men! 🙂
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Jag diggar fan tjejer med tatueringar... Liksom en tjej med en hel arm tatuerat! FETT HETT
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Hon var iallafall het. Och hon bor där jag bor verkar det som. 🙂
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 beror ju på vad det är för tatueringar. inte snyggt om det är massa tribaler i den vanliga färgen, utan det får ju vara snygga motiv i färg.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jag vill också tatuera mig, fast jag kommer aldrig på nåt bra motiv.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Coolt, om man kör isbitar i mixern så blir det ju typ snö/slask.
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 beror ju på vad det är för tatueringar. inte snyggt om det är massa tribaler i den vanliga färgen, utan det får ju vara snygga motiv i färg. Verkligen? Jag känner nog lite tvärtom, visst kan det vara annat än tribal men föredrar nog svart.
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Verkligen? Jag känner nog lite tvärtom, visst kan det vara annat än tribal men föredrar nog svart. Om det inte är för mycket, dvs täcker hela jävla armarna, så föredrar jag i färg. Men jag gillar också kombinationer, planerar att göra något sådant själv. Dvs ena armen lite färgmotiv, andra armen med lite svart-vita grejer. Vad vet jag inte än.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jag hade förväntat mig ett lite mer drickbart resultat av ismixningen, men det blev ju typ bara en stor klump som slår mig på näsan varje gång jag ska försöka ta en klunk...
Recommended Posts