hammagrella Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 SĂ„ hĂ€r Ă„rs brukar det vimla av galor och Ă„rskrönikor pĂ„ tv och radio dĂ€r man utser Ă„rets artist, Ă„rets scen-akt, Ă„rets nyhet osv. Skulle det inte vara en kul grej att försöka leta fram det hĂ€r Ă„rets bĂ€sta hĂ€ndelser hĂ€r pĂ„ forumet. Kategorier skulle kunna vara t ex: Ă rets roligaste trĂ„d Ă rets mest tekniskt uttömmande diskussion Ă rets vanligaste frĂ„ga Ă rets medlem (med subkategorier) osv. Effekten av detta Ă€r inte bara en rolig stund, utan det kanske oxĂ„ Ă€r ett sĂ€tt att fĂ„ inte minst nytillkomna forummedlemmar att hitta gamla guldkorn (istĂ€llet för att börja pĂ„ ny kula hela tiden đ ) Vi kan ju börja spĂ„na fram kandidater hĂ€r direkt och mana folk till forum-surf i arkiven! đ
osiris Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Bra idĂ© Hamma! DĂ„ blir forumet Ă€nnu mer hemtrevligt... och det tycker iaf jag om =) Ă rets vanligaste frĂ„ga borde vĂ€l vara "Vilket ljudkort ska jag köpa?" eller? đ
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets vanligaste frÄga "Vilket ljudkort?" à rets medlem (kunnig) Demoniqus à rets medlem (hjÀlpsam) Neko à rets medlem (demolÄtar) dbd à rets medlem (//raderat av admin//) Erik Hofstein
hackeman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) Edit: Först och frĂ€mst; bra idĂ© Hamma! đ En CD compliation med Ă„rets Top-20 Demo-lĂ„tar? Redigerat 9 december 2004 av hackeman
Lindeberg Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ă rets mest tekniskt uttömmande diskussion Jag nominerar truminspelningstrĂ„den! "Ă rets vanligaste frĂ„ga" - ljudkortsfunderingar ligger förstĂ„s nĂ€ra till hands... đ
Neko Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) Ă rets medlem (hjĂ€lpsam) Neko đ AngĂ„ende en CD kompilation sĂ„ lĂ„ter det ju heltrevligt! Redigerat 9 december 2004 av Neko
Lindeberg Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Edit: Först och frĂ€mst; bra idĂ© Hamma! đ En CD compliation med Ă„rets Top-20 Demo-lĂ„tar? Kanske starta en egen trĂ„d för Ă„rets demolĂ„tar?
Lindeberg Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 AngÄende en CD kompilation sÄ lÄter det ju heltrevligt! FöreslÄr omröstning istÀllet. CD-kompilationsprojekt tenderar att rinna ut i sanden i sÄdana hÀr sammanhang.
Neko Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Men det vore trevligt đ jaja. tillbaka till Ă€mnet
alexfree Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ă„rets vanligaste svar för ljudkortsfrĂ„gan -> soundblaster live đ
MusicGene Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets mest fellÀsta nick: Mats Urbation à rets skenheligaste avatar: Nattvaktaren
brojd Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets smitta: Tomtar & annat Julpynt. à rets spamposters: Kringlan & Erik H. à rets TÄlamod: Neko & Claes. à rets tekniker: aolsson för insatserna i pt forumet. à rets Humorist: Mannen som startade trÄden. à rets roligaste trÄd: Gunilla och Seka vs Hackeman ang. hÄrd och hÄrig f***a.
Neko Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 (redigerat) à rets humorist(er): Hackeman & Hammagrella à rets bÀste feedback pÄ demos: Demoniqus à rets studiobyggare: Vogel à rets intressantatste trÄd: Studiobilder à rets mest skumma trÄd: fel he he à rets novell: Konsten att göra allt fel 2 à rets bÀsta idé: Denna trÄd eller studiofestivalen à rets helomvÀndning: Nattvaktaren Redigerat 9 december 2004 av Neko
L.C Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets helomvÀndning: Nattvaktaren Jajamen. Minns att jag inte hade höga tankar om honom i den gamla lÄsta trÄden om feststoppet i Jönköping.
SERO Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets helomvÀndning: Nattvaktaren Vad har jag missat?
hammagrella Postat 9 december 2004 TrĂ„dstartare Postat 9 december 2004 Ă rets helomvĂ€ndning: Nattvaktaren Vad har jag missat? Notera att det stĂ„r HELomvĂ€ndning, det innebĂ€r att Nattvaktaren nu Ă€r tillbaka dĂ€r han började. AlltsĂ„, inget har hĂ€nt.... đ
Neko Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ă rets helomvĂ€ndning: Nattvaktaren Vad har jag missat? Notera att det stĂ„r HELomvĂ€ndning, det innebĂ€r att Nattvaktaren nu Ă€r tillbaka dĂ€r han började. AlltsĂ„, inget har hĂ€nt.... đ đ nu var det ju inte sĂ„ jag menade men men...
Kringlan Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets smitta: Tomtar & annat Julpynt.à rets spamposters: Kringlan & Erik H. à rets TÄlamod: Neko & Claes. à rets tekniker: aolsson för insatserna i pt forumet. à rets Humorist: Mannen som startade trÄden. à rets roligaste trÄd: Gunilla och Seka vs Hackeman ang. hÄrd och hÄrig f***a. erki h slÄr mig med hÀstlÀngder. 84 posts pÄ EN DAG! Allvarligt.. Jag blev tillsagd av admin nÀr jag hade postat 50 pÄ en dag. Och jag sa endÄ skaker som var relaterade till musik?
MusicGene Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Notera att det stĂ„r HELomvĂ€ndning, det innebĂ€r att Nattvaktaren nu Ă€r tillbaka dĂ€r han började. AlltsĂ„, inget har hĂ€nt.... notera att det stĂ„r omvĂ€ndning, dvs vĂ€nda helt om, sĂ„ ditt försök till fellĂ€sning gick minsann inte! đ Annars hĂ„ller jag med om omvĂ€ndningen. Tips till er andra: stĂ€ng dörren snabbare Ă€n Nattis nĂ€r det Ă€r Jehovas som knackar pĂ„.
SERO Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 à rets medlem (mongo) Erik Hofstein Tycker det lÄter som det Àr en HEL omvÀndning....
MĂSTAREN Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ă rets vanligaste frĂ„ga: "Finns det nĂ„gon bĂ€ttre Ă€n MĂSTAREN?" Ă rets svar: "Nej" Ă rets medlem (hjĂ€lpsam) MĂ€staren Ă rets medlem (demolĂ„tar) MĂ€staren Ă rets medlem (bĂ€ttre Ă€n Majken) MĂ€staren
jonasekman Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 AngÄende en CD kompilation sÄ lÄter det ju heltrevligt! FöreslÄr omröstning istÀllet. CD-kompilationsprojekt tenderar att rinna ut i sanden i sÄdana hÀr sammanhang. Vore ju skoj...typ en Studio Forum Music Awards.
Lundin Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ă rets trivselfabbo: Rockfart Ă rets gubben-i-lĂ„dan: Roffe Ă rets stĂ€mningshöjare: Hammagrella Ă rets Humormusiker: Hackeman Ă rets Ăverdrift: Nomineringen jag fick av Nattvaktaren ( fast det Ă€r kul att bli nominerad đ ) Ă rets HĂ€ndelse: Nattvaktarens vitaminkur Ă rets KompressoranvĂ€ndare: DumbDan Ă rets Egotripp: MĂSTAREN kommer sĂ€kert mer..
Einar Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Jag nominerar Ă„rets mest tekniskt givande diskussion: 1: Billigt.nu en jĂ€vla bra affĂ€r eller nĂ„nting - för att det dĂ€r tages upp tekniska frĂ„gor till hittills oanade nivĂ„er, rörande svensk och tysk skattepolitik, solidaritet behandlas bla. Samt att Ă€ven i detta underbara Ă€mne vĂ€ves in vĂ„rdköer och sympatiĂ„tgĂ€rder för dessa, och allt detta resulterandes i att vi alla, som lĂ€ser, förstĂ„r att det egentligen bara finns ett alternativ till affĂ€r i hela vĂ€rlden, (honnör tack) och det Ă€r ju det som diskussionen handlar om. Fast den egentligen redan visste det frĂ„n starten. TrĂ„den alltsĂ„, eh. Givande, underbart och sĂ„ lite nazistiskt ocksĂ„... Weltklasse som vi brĂŒkar sĂŒga!
MĂSTAREN Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ă rets Egotripp: MĂSTAREN kommer sĂ€kert mer.. Ahhhhh...Ă€ntligen en som fattar att nomineringar skall hamna pĂ„ MĂSTAREN! Ni tror alla att jag inte menar allvar och att jag skulle vara nĂ„gon av de andra löjliga hĂ€r inne pĂ„ forumet, men sĂ„ Ă€r inte fallet!! Vilket e tur för mig, skulle aldrig kunna leva med det!
SERO Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Jag nominerar Ă„rets mest tekniskt givande diskussion: 1: Billigt.nu en jĂ€vla bra affĂ€r eller nĂ„nting - för att det dĂ€r tages upp tekniska frĂ„gor till hittills oanade nivĂ„er, rörande svensk och tysk skattepolitik, solidaritet behandlas bla. Samt att Ă€ven i detta underbara Ă€mne vĂ€ves in vĂ„rdköer och sympatiĂ„tgĂ€rder för dessa, och allt detta resulterandes i att vi alla, som lĂ€ser, förstĂ„r att det egentligen bara finns ett alternativ till affĂ€r i hela vĂ€rlden, (honnör tack) och det Ă€r ju det som diskussionen handlar om. Fast den egentligen redan visste det frĂ„n starten. TrĂ„den alltsĂ„, eh. Givande, underbart och sĂ„ lite nazistiskt ocksĂ„... Weltklasse som vi brĂŒkar sĂŒga! ...fattar inte... HĂ€r kommer mina nomineringar: Ă rets Tack: Jazzman (som hjĂ€lpte mig fixa min avatar) Ă rets guru: Claes Ă rets chefredaktör: Olsberg Ă rets nykomling: Alla som reggade sig efter 31 ec 2003 (alltsĂ„ inte jag)
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Ärets feberfluga: tomtemössor Ärets kaka: muffin Ärets hammagrella: "nÀmn tre av dom köttÀtande vÀxter som vid mÀssan vid Hannover med hull och hÄr slukade den nyss ditresta...." Ärets fighter: JAM
insolitus Postat 9 december 2004 Postat 9 december 2004 Annars hĂ„ller jag med om omvĂ€ndningen. Tips till er andra: stĂ€ng dörren snabbare Ă€n Nattis nĂ€r det Ă€r Jehovas som knackar pĂ„. Ehm... Du Ă€r inte seriös nu va??? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.