Jump to content
Annons

Trummis & Keyboardist sökes


Limpan

Recommended Posts

Hej gott folk!

Känner ni till och gillar band & artister såsom:

Deep Purple

Rainbow

Dio

Whitesnake

David Coverdale

Jörn Lande

Glenn Hughes

Joe Lynn Turner

mfl?

Förhoppningen är att starta ett rockband, främst börja lite med covers från ovanstående band samt kanske även köra något egetskrivet om vi lyckas få ihop ett bra sättning.

Främst är det Trummis & Keyboardist som sökes, men även någon mer på elgitarr hade vart superbt. Kan du fräsa av ett lökigt solo så är det ett plus!

Själv heter jag Linus och är 25 år boendes i Växjö och brukar mest sitta hemma å uggla vid datorn 😉 (ibland är dessutom kreativ och jobbar med låtar..) Jag spelar elgitarr och kan även hoppa in på synt om det skulle behövas. =)

Förresten, Kan du sjunga lite stämmor å sånt så är det också ett plus. Hör av dig vettja!

Mvh

Linus Söderholm

EDIT: Jo kan ju nämna att sångare finns, och det är inte jag.. 😛 Erik heter han och har en bra pipa! =)

EDIT2: Tror nog att Robban fixar bas-positionen, så det är främst Trummor & Keyboards som sökes

Redigerat av Limpan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 6 månader senare...

Växjö-bor, var är ni? Gillar ni som jag att spela musik så hör av er, om ni vill lira i ett rockband =)

EDIT: ursäkta bumpen... Jag gillar att bumpa sådär en gång i halvåret om tråden fortfarande är öppen så att säga... :-P

Redigerat av Limpan
Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Kul med ett växjöband, även om jag inte personligén är intresserad.

Ska bli kul och se om det blir nåt av det, Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...