oliverp (oregistrerad) Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Hej jag skulle behöva tips på ett bra och lättanvänd bpm converter, dvs ett litet program där jag kan ändra bpm på en låt utan att pitchen ändras.
drloop (oregistrerad) Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Ableton Cubase Record Tror att Audacity har timestretch/compression också.
oliverp (oregistrerad) Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 AbletonCubase Record Tror att Audacity har timestretch/compression också. jovars men jag menar ett litet standalone program 😳
Gilbert Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 jovars men jag menar ett litet standalone program 😳 Är inte alla dessa stand alone? 🙂
oliverp (oregistrerad) Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Är inte alla dessa stand alone? 😄 jovisst 😛 men jag tror alla förstår vad jag menar... alltså ett litet extra program som är väldigt enkelt där man helt enkelt bara skriver in vilket bpm man man vill ha och så gör programmet om låten... någon?
Trace Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 http://hypermammut.sourceforge.net/paulstretch/ Googlade runt och detta kanske funkar, inte testat eller testat om det går ladda hem 😆
ramoand Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 (redigerat) Vitrual DJ är en smidigt program för det. Det är dock inte så billigt... Redigerat 14 maj 2009 av ramoand
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.