TobiasDate (oregistrerad) Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Tobbe heter jag, är 19 år ung. Jobbar som däckmontör i göteborg. Spelar även bas och sjunger i mitt band vid namn Murkla. Oss hittar ni här: http://www.myspace.com/murkla eller på våran hemsida: http://www.murkla.com Något mer ni vill veta så e det bara att fråga! Ha det fint denna underbara dag! MVH Tobbe
Valle Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 (redigerat) TobiasDate sa: Något mer ni vill veta så e det bara att fråga! Hur många spikar har du satt fast på det där spikarmbandet? Edit: Välkommen! Förstås! Redigerat 11 april 2009 av Valle
TobiasDate (oregistrerad) Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Valle sa: Hur många spikar har du satt fast på det där spikarmbandet? Edit: Välkommen! Förstås! hmm, svårfråga, men det kan nog röra sig om en 40-50 st 😄
TobiasDate (oregistrerad) Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 Måste även tillägga att mitt band skall spela på Sticky Fingers i Göteborg den 27 maj. (Y)
TobiasDate (oregistrerad) Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 slejnard sa: Coolt! 🙂 välkommen hit förresten! Tackar 😕
Memphis Postat 11 april 2009 Postat 11 april 2009 (redigerat) Välkommen. Mer metal åt folket. 🙂 Kan vi inte få denna tråden "nitad"? 😕 Redigerat 11 april 2009 av Memphis
TobiasDate (oregistrerad) Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 Memphis sa: Välkommen. Mer metal åt folket. 🙂 Kan vi inte få denna tråden "nitad"? 🙂 Hur kommer det sig att du vill detta då? Tackar för ditt välkomnande!
perrock Postat 14 april 2009 Postat 14 april 2009 TobiasDate sa: Hur kommer det sig att du vill detta då? Tackar för ditt välkomnande! Fattar du inte skämtet 😉
TobiasDate (oregistrerad) Postat 14 april 2009 Postat 14 april 2009 perrock sa: Fattar du inte skämtet klart jag gjorde detta 😉 (nu iaf) XD
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.