Jump to content
Annons

Audiograbber MP3 convertering


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Nu är jag inne på min fjärde mp3converteringsprogram, fattar inte det här heller.

Audiograbber hittar CDn som jag stoppar i datorn, det har inte de andra programmen lyckats med, sen lyckas jag även köra igång så den mp3-converteras. Jag tror i alla fall att detta händer.

Men var tar MP3an vägen? Hittar ingenting som gör att man kan välja var MP3an ska hamna, hittar ingen MP3 i datorn nånstans.

Jag måste vara dummast i hela världen. 😐

post-8284-1238156497_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har för mig att det är under settings.

Åke

Det stämmer, det första man ser när man klickar på settings är "directory to store files in".

Skulle ju kunna ha gjorts lite mer begripligt om texten istället var "directory to store mp3 files in" men eftersom Audiograbber klarar att rippa till alla format, beroende på vilken encoder man använder, så förstår jag att dom har valt att inte skriva ut något filformat.

Men där har du iallafall mappen där filerna sparas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ändrar du inte så hamnar mp3-filerna i c:/audiograbber.

Hurra! Jag hittade c:/audiograbber. och även mp3an! Jag fick gå in i "den här datorn" där fanns den bakom ett hörn.

Ni är mina hjältar! 😄 Vad glad jag blir! 😆 Jag har suttit som en mupp i fler dar med det här.

Undrens tid är inte förbi! 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurra! Jag hittade c:/audiograbber. och även mp3an! Jag fick gå in i "den här datorn" där fanns den bakom ett hörn.

Ni är mina hjältar! 😄 Vad glad jag blir! 🥰 Jag har suttit som en mupp i fler dar med det här.

Undrens tid är inte förbi! 🙂

Det var onödigt, hade du ställt frågan för flera dar sedan så hade du sluppit sitta som en mupp! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var onödigt, hade du ställt frågan för flera dar sedan så hade du sluppit sitta som en mupp! 🥰

Jag har frågat flera ggr fast om andra program som tex FREERIP. Med det kunde jag inte hitta cdn...

Men nu kan jag ju det här, det räcker med ett program. Nu kan jag snart ladda upp ett litet test som jag gjort av min micpreamp ART DPSll. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...