Jump to content
Annons

Jojo...sÄ var det dags!


OnkelJosef (oregistrerad)

Recommended Posts

OnkelJosef (oregistrerad)

Tjena alla sköna "ljudnissar"!

Har varit pÄ forumet ett tag men inte orkat regga mig. Nu rÄdgjorde jag med kosmospattarna (som Àr Universums motvikter) och dom fick mig till slut att inse att detta var det enda rÀtta att göra.

Kul att det finns sÄ mycket kompetens hÀr (speciellt för mig som Àr kass pÄ detta)

HaŽre gött!

//Onkel Josef

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
OnkelJosef (oregistrerad)

Det finns inte sÄ mycket att sÀga om Onkel Josef i dagslÀget. Han Àr en hemlig typ sÄ det Àr bara att leva med det.

DÀremot sÄ Àr han evigt tacksam för alla tips han har fÄtt ifrÄn alla hÀr pÄ forumet. Ni kommer att nÀmnas i hans senare hitlÄtar.....det lovar han!!!!

//Onkel Josef

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

😄

Ok dÄ.

(Har iallafall fĂ„tt reda pĂ„ att du Ă€r en sĂ„n dĂ€rn skum typ som pratar om sig sjĂ€lv i tredje person... Skulle alltsĂ„ gissa pĂ„ lite Ă„t progg/experimentell flumrock-hĂ„llet.... 🙂 )

Det kanske Ă€r Onkelns agent som talar? NĂ„, hĂ€lsa den dĂ€r Josef vĂ€lkommen iallafall... 😎

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

OnkelJosef (oregistrerad)
VĂ€lkommen och hĂ€lsa kosmospattarna... 😉

Hmmm... Lite kort presentation i övrigt mĂ„ste jag sĂ€ga... Man Ă€r ju nyfiken pĂ„ vad det Ă€r för nĂ„n sorts folk som finns hĂ€r... 🙂

En lite mer ingÄende presentation:

Onkel Josef föraktar datorer men glÀds Ät naturen. Han skriver, spelar och sjunger allt sjÀlv. Den motsÀgelsefulle Josef Àr förvisso vegetariskt lagd, men han trÀngtar efter sÄvÀl köttamos som lax. Utrikisk mat, exempelvis pizza av olika slag Àr Àven det nÄgot som upptar farbrorns medvetenhet. Dock Àr hans kaninstuvning vegetarisk, sÄsom det anstÄr en mÀnniska av hans vÀrderingar.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...