AmAziA Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Ăr det nĂ„gon som vet vad dom tvĂ„ knapparna som sitter pĂ„ undersidan av ljudkortet emu0404 usb Ă€r till för? Ledsen om det redan finns skrivet nĂ„gonstans pĂ„ forumet men man fĂ„r upp huuuur mycket som helst om man söker pĂ„ detta ljudkort och har letat o letat men inte hittat nĂ„got bra svar. Hoppas det finns nĂ„gon som vet đ
drloop (oregistrerad) Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Enligt INSTRUKTIONSBOKEN Àr det jordlyft för ingÄng A respektive B.
drloop (oregistrerad) Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Ett tips som gör det lÀttare att leta i PDF manualer Àr att anvÀnda sökfunktionen i Acrobat Readern. Det gÄr kanon fort att hitta svar i manualen pÄ sÄ vis. OBS! Ej menat som en pekpinne utan ett hett tips.
AmAziA Postat 10 februari 2009 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2009 Ok bra tips đ , Ă€r lite av en novis pĂ„ acrobat reader brukar vara jobbigt o leta i stora manualer.
dysfunctional Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 (redigerat) Ok bra tips đ , Ă€r lite av en novis pĂ„ acrobat reader brukar vara jobbigt o leta i stora manualer. Fler tips : försök vĂ€nja dig vid att hantera stora manualer. ALLT stĂ„r ju dĂ€r. för ett par Ă„r sedan var jag livrĂ€dd för manualer och tĂ€nkte att bĂ€sta sĂ€ttet att lĂ€ra sig Ă€r att bara prova sig fram, vilket jag fortfarande ofta tycker, men sedan jag började kombinera det egna experimenterandet med lite blickande i manualer ibland har jag blivit oerhört mer effektiv i mitt inspelningsarbete och denna metod borde man kunna applicera pĂ„ de allra flesta mĂ€nniskor med gott resultat tror jag đ„° EDIT : tillĂ€gg - detta forum Ă€r givetvis en utmĂ€rkt resurs för ens lĂ€rande ocksĂ„, och bör sĂ„ anvĂ€ndas till just det, men för ens egen skull gĂ„r det ju snabbare att lĂ€sa manualen först. finns inte svaret dĂ€r Ă€r det forum.studio.se som gĂ€ller đ. Redigerat 10 februari 2009 av dysfunctional
debatt Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Vad betyder jordlyft? Jag ska plantera om min palm nu till vÄren - har jag nytta av ett sÄnt ljudkort dÄ?
brojd Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Vad betyder jordlyft? Jag ska plantera om min palm nu till vÄren - har jag nytta av ett sÄnt ljudkort dÄ? Jordlyft/Ground Lift
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.