pupupu (oregistrerad) Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Hej jag är intresserad av dessa: Begagnad YAMAHA MOTIF ES6 (synth 61 tangenter) +snyggast -endast 61 tangenter Ny KORG SP250 (stagepiano 88 tangenter) +snygg -sitter den fast på sitt ställ eller? Ny YAMAHA P85 (stagepiano 88 tangenter) +snygg -ingen anslutning för externa högtalare? Jag kommer främst använda Grand Piano, som jag antar finns på alla listade ovan. Det handlar om ganska mycket pengar för mig och det blir nog inte förrens sommar eller senare jag köper något. Vilken av dessa hade ni valt, kan ni motivera varför lite kort?
Polder Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Tjenare! Vad kommer du att lira för typ av musik? //Polder
pupupu (oregistrerad) Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 (redigerat) Tjenare!Vad kommer du att lira för typ av musik? //Polder Allt från pop och rock till tvspelmusik. Det som finns som noter till piano~ EDIT: Justdet, nu har jag en keyboard med 49 tangenter och ibland har jag stött på låtar som kräver några fler tangenter. Jag har ändå en väldigt positiv ställning mot MOTIFen fastän den bara har 61 tangenter. 🙂 Redigerat 28 januari 2009 av pupupu
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.