Jump to content
Annons

Dolphin Music


SuneMangs

Recommended Posts

fick precis tipset om en affär kallad dolphin music. ligger i liverpool. och många gånger billigare än thomann där jag tidigare köpt mycket. någon som har några erfarenheter? har sökt här på forumet lite snabbt och det står typ några stycken inlägg där folk tycker det är bra, men trots allt bara typ 4 st så.. någon som köpt där och har en kommentar?

SM

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

exakt. affärer finns det ju. men är det problemfritt? (jag tror ju det är det, men det hade ändå varit gött att ha ett nytt omdöme innan man blir lurad på 10 000...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Dolphin är en klar favorit!!

Köpte min äggskalsvita Fender Mustang-bas Limited Edition därifrån. Butikerna hemmavid tog 9400 resp 10200 kr. Därifrån inkl frakt 5100 kr. Fantastiskt skick vid leverans, finish och ljud. Fick med en produktkatalog och verklig god efterköpkontakt via mail, de ville jag skulle skriva omdömen. Kul tävlingar har de också.

Det verkar vara ett ställe med ordning på torpet s.a.s.

I övrigt har jag handlat från Imuso UK också, en Yamaha FG750S-gitarr. 5200 kr i butik i stan, och 2900 kr från dem inkl frakt. Väldigt bra det med.

Annars är ju 4Gear.com - även de England och Musicstore.de (Tyskland) bra prismässigt också.

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

exakt. affärer finns det ju. men är det problemfritt? (jag tror ju det är det, men det hade ändå varit gött att ha ett nytt omdöme innan man blir lurad på 10 000...)

Alltså det är inget att oroa sig för att bli blåst. Det här är seriösa företag. Kan det bli problem? Inte helt omöjligt men tror nog det är lätt fixat. Risken för att bli blåst är minimal. Risken är många gånger större på beggmarknaden här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Exakt... och betalar man med kort så loggas ju alla transaktioner i bankens servrar så det går ju alltid att kontrollera hur köpet gått till om nåt skulle jävlas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...