Jump to content
Annons

Svenska full on/psy trance skivbolag?


Utan Namn

Recommended Posts

Annons

Varför just svenska? Jag kan tipsa om Digital Reality som precis håller på och komma igång. Tror det kan bli riktigt bra så småning om. www.digital-reality.se

Nu blir jag ju riktigt nyfiken. Gör du full on? Finns det att provlyssna nånstans? Alltid lika kul att höra vad folk åstadkommer inom genren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför just svenska? Jag kan tipsa om Digital Reality som precis håller på och komma igång. Tror det kan bli riktigt bra så småning om. www.digital-reality.se

Nu blir jag ju riktigt nyfiken. Gör du full on? Finns det att provlyssna nånstans? Alltid lika kul att höra vad folk åstadkommer inom genren.

Tänkte mest att det kan bli smidigast att "ha och göra med" ett Svenskt bolag.. Sen så är det väl roligare att stödja (eller vad man ska säga) Svenska bolag 🙁

Precis klar med en låt:

http://www.sendspace.com/file/0jxwxh

Värt att skicka till bolag?

Om JA så sprid inte! 😄

Tack för tipset, ska kolla.

Peace!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...
Ja, jag kan tipsa om mitt egna skivbolag Cannibal Syndrome Records om de så behagar ifall det finns intresse för nattmusik :rolleyes:

mvh Patrick

Loopia det rimmar på Utopia och det gillar vi. Kikade in på din sida men den var under konstruktion. Vilka är signade hos dig?

mvh // andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...