Fangus Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) Har alltid undrat vad denna skumma effekt är för något... Så här ser den ut: Fram: Bak: Någon som sett eller kanske äger en sådan och kan tala om för mig vad det är? Den låter som nån väldigt brutal / digital distorsion! God jul! Edit: Väldigt bekväm då man kan sätta den i bältet 😉 Redigerat 23 december 2008 av Fangus
brojd Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) Oktaveringsbox från tidigt 70:tal med ställbara nivåer för de olika oktaverna. (Orignaloktav, 1 oktav ned och 2 oktaver ned) Hard/Soft tyder på någon slags fuzz/overdrive. Verkar vara en utökad MXR Bluebox Redigerat 23 december 2008 av brojd
Fangus Postat 3 januari 2009 Trådstartare Postat 3 januari 2009 (redigerat) Ah, tackar tackar! Då vet jag vad den gör jallefall =) Vad ska man ha den till? Någon i min närhet gissade en synt! Redigerat 3 januari 2009 av Fangus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.