Skogholm Postat 2 februari 2009 Dela Postat 2 februari 2009 Ups, jag vet inte ens vad det är. Mitt ljudkort är ett vanligt inbyggt, som jag gissar inte har det. Krävs det alltså för att få micken ett fungera alls? Vad händer om man kopplar in den i en vanlig bandspelare med en passande mikrofonkontakt? Nej micen fungerar inte utan fantommatning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stigmata Postat 5 februari 2009 Dela Postat 5 februari 2009 Så där ja! Fick mikrofonen häromdagen! Men jag är lite besviken på att det fortfarande låter falskt när jag sjunger! 😆 Jag ska prova på min fyraåring om det låter bättre där! Tackar! Christoffer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Waltzberger (oregistrerad) Postat 5 februari 2009 Dela Postat 5 februari 2009 yeah, fick min i förrgår. däremot har jag beställt 9 gamla nr av Studio. har inte hört ett ljud om dom. dom där IDG (?) verkar ha måttlig koll 😆 men en bra mic! helt klart 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scottckr Postat 12 februari 2009 Dela Postat 12 februari 2009 Hmm... har fortfarande inte fått mikrofonen även fast jag betalade in räkningen för cirka 2-3 veckor sedan :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkL Postat 12 februari 2009 Dela Postat 12 februari 2009 Hmm... har fortfarande inte fått mikrofonen även fast jag betalade in räkningen för cirka 2-3 veckor sedan :/ Vänta några dagar till, för min mikrofon tog tre veckor, från och med jag skickade frakturan, på sig för att dyka upp. Får du inte hem den i brevlådan snart så borde du ringa och höra av dig till Idg på det här numret 08-453 61 00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peite Postat 14 februari 2009 Dela Postat 14 februari 2009 (redigerat) Jahaja, verkar som de inte gjort nån mega-klump-beställning av mickar i sådana fall... Då får jag också ta o höra hur det går med min mick, betalade för nån månad sedan och har hittills fått ett nummer av Studio Redigerat 14 februari 2009 av peite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.