Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hanoi rocks sista spelning i Sverige nu pÄ söndag innan dom splittras.... igen. Ska du se dem?

Riktigt grymt band! Eller vad tycker du?

//Tom

Redigerat av MrMentrish
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Äldre medelĂ„lders nedpundade föredettingar som inte har nĂ„got att komma med? Nej tack.

Postat
  DieHard sa:
Äldre medelĂ„lders nedpundade föredettingar som inte har nĂ„got att komma med? Nej tack.

Har ju dock influerat ett antal artister. Enligt mig Àr dom grymma! Men alla har vÀl en egen Äsikt ;D

Postat (redigerat)
  Citat

Ha, ha, skojar du đŸ˜Č ? Har du sett dem live pĂ„ sistone? Ja, Mc Coy Ă€r kanske inte vĂ€rldens renaste men om du gĂ„r pĂ„ en konsert med Hanoi Rocks sĂ„ har jag vĂ€ldigt svĂ„rt att tro att du gĂ„r dĂ€rifrĂ„n och tĂ€nker " Oj, vilka medelĂ„ldrande Ă€ldre nedpundade föredettingar, de har ingenting att komma med."

De Ă€r helt kanon. Monroe Ă€r en av de charmigaste frontmĂ€n jag har sett. GÅ OCH SE. Det finns fĂ„ riktigt geniala band i vĂ€rlden men enligt mig sĂ„ Ă€r (var kanske man ska sĂ€ga) Hanoi Rocks ett av de.

Redigerat av TUFFTUFFTUFF
Postat

Inte jag! Jag vet att jag försökte lyssna pĂ„ dem pĂ„ den tiden det begav sig (det hemska 80-talet) men gillade aldrig dem... vilket dock inte sĂ€ger nĂ„got om vad jag skulle tycka om dem om jag försökte igen. 😄

Postat

HAHAHA

Har skrivit en lĂ„t om det dĂ€r bandet... Denna eviga historia.... Även om jag inte Ă€r lika fan som TuffTuffTuff Ă€r sĂ„ instĂ€mmer jag.... En mer viril och energisk fronman fĂ„r man leta efter..Ă€ven idag.... F.ö sĂ„ fyller Svenskarna upp dĂ€r Andy darrar...

HÀr hittar ni lÄten Hanoise Consiracy... Skriven till de hÀrliga fansen!

starman (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Var dÀr och Hanoi Rocks bÀst före datum har gÄtt ut. Mike Monroe var grym, men allt det som gjorde Hanoi Rocks sÄ unika Àr helt borttaget. Inte ens lÄtar som Tragedy fick det att svÀnga. Conny Bloom Àr en fantastisk gitarrist, men att höra honom köra sina blueslicks varje gÄng en lÄt avslutas var bara patetiskt, dessutom sÄ var hans gitarr löjligt stark. Andys gitarr var neddragen sÄ den knappt hördes, men han sÄg inte ut att lida.(I vilken vÀrld han nu befann sig)

MEN det var kul att se dem igen. Deras tidiga alster innehÄller kanske de bÀsta rocklÄtar som nÄgonsin skrivits.

Redigerat av starman

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.