Jump to content
Annons

Emmas killar


Pluffo

Recommended Posts

Ja, några av er kanske har sett reklamen på TV för detta spektakel.

Människan som har kommit på det här är antingen välidgt smart eller väldigt dum. Cynisk samhällssatir ( ett ord som inte är helt lättstavat 😆 ) eller tragikomisk homosapiensförnedring? I vilket fall som helst så måste jag erkänna att jag tycker det är rätt skoj att titta på alla videofilmer med killar som försöker sticka ut i mängen...

Emmas killar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Woho! Jag fick 70% på testet. 🙁

Jag fick 80%. Sen gjorde jag om det och svarade vad jag trodde hon ville jag skulle svara, då fick jag 100%. 😄 En talang från kroglivet, att kunna säga vad man tror tjejen vill höra. 😛

Men jösses vilka killar alltså. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Woho! Jag fick 70% på testet. :rolleyes:

Jag fick 80%. Sen gjorde jag om det och svarade vad jag trodde hon ville jag skulle svara, då fick jag 100%. 😛 En talang från kroglivet, att kunna säga vad man tror tjejen vill höra. 😆

Men jösses vilka killar alltså. :rolleyes:

Samma här, hon var inte alltför svår att läsa av direkt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Jag fick bara 30%. Kan det bero på att jag är äldre än hennes farsa? I så fall finns det ju lite hopp kvar för dokuidiotin. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick 90%. Är det en komplimang eller en förolämpning?

Spriiiiing!

Om det är någon på forumet som skickar in en "dejt" så hojta till.

"Hej mitt artistnamn är Ghoztkilla2kshugunassasin och jag gör trancemusik. Om du vill skulle du kunna få komma hem till mig någon dag och vrida på lite "rattar" på min "subtractor". Nu ska jag sampla min Casio SA-1. Hej då!"

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...