Jump to content
Annons

Bloggare polisanmäler band


Spruthans

Recommended Posts

Annons
Bandet Münning har vid upprepade tillfällen skickat skivor till bloggaren Musiktorsken som huserar på Upsala Nya Tidnings hemsida untfredag.se. Nu har han fått nog och polisanmält bandet för ofredande. Lite väl att ta i tycker jag.

Här är en länk:

http://www.untfredag.se/avd/1,1826,MC=15-T...g-bi=81,00.html

Var det inte Maciej Zaremba som pratade om att alla är så lättkränkta nuförtiden? Och det är ju sant, alla tar illa upp för minsta lilla tillsägning och hotar med advokat och polis och en massa annat.

Helt ärligt, att polisanmäla något ska ses som en sista åtgärd, inte som något man bara gör för att det är kul.

Förövrigt blev jag själv utskälld idag när jag hojade fram mot rött och höll på att köra på en snubbe. Eller rättare sagt, jag höll inte alls på att köra på honom, men han skrek "Hur i helvete kör du?!" som höll jag på att köra på honom. Jag svarade "Rakt fram." med ett stort leende och cyklade vidare. En sedelärande historia tycker jag själv.

Redigerat av AndyPandy
Link to comment
Dela på andra sajter

Uhhh den där bloggaren är ju så jävla äcklig. Det var ju han som sågade Kentboxen utan att ens lyssna på den. Rätt så jävla oseriöst. Och det här är ju bara skitfånigt. Jag tycker att det bandet gjorde var helskönt. När han hotar med polisanmälan om man skickar en till skiva så är det väl klart att man skickar två! 🙂 Den här killen är lite full of himself och behöver komma ner på jorden tror jag. Han kanske är sur för att ingen läser hans blogg? Det är nästan inga kommentarer på några inlägg alls.

Redigerat av Rabieshund
Link to comment
Dela på andra sajter

Förövrigt blev jag själv utskälld idag när jag hojade fram mot rött och höll på att köra på en snubbe. Eller rättare sagt, jag höll inte alls på att köra på honom, men han skrek "Hur i helvete kör du?!" som höll jag på att köra på honom. Jag svarade "Rakt fram." med ett stort leende och cyklade vidare. En sedeläraned historia tycker jag själv.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Han kanske är sur för att ingen läser hans blogg? Det är nästan inga kommentarer på några inlägg alls.

Kanske därför det tipsas om den här t.ex? 🙂

Japp bloggaren är egentligen trådskaparen. Eller nån som har någon annan konspirationsteori?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kanske är sur för att ingen läser hans blogg? Det är nästan inga kommentarer på några inlägg alls.

Kanske därför det tipsas om den här t.ex? 🙂

Japp bloggaren är egentligen trådskaparen. Eller nån som har någon annan konspirationsteori?

Iofs så skulle det kunna stämma. Trådskaparens andra tråd handlar också om den här bloggen.. ;P

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...