Jump to content
Annons

söker sångare i Norrköping...


hobbex2004

Recommended Posts

Tja, finns det nån som kan sjunga eller känner du till nån i närheten av Norrköping som kan sjunga??

hör av dig till mig isf.

Jag gör en del musik själv, med varierande stil. Men mest rock, hårdrock, elektrorock osv...

Jag spelar in allt hemma i min "studio".. där det finns möjligheter till sånginspelning.

Det är endast demo-inspelningar.. Har ev skivkontrakt på G, men skivbolagskillen vill att jag sätter en någorlunda sång på låtarna först, så att han hör hur det sa låta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kanske ett dumt reply, då det inte är ett riktigt svar på din fråga, men varför norrköping?

Har du inte tillgång till bredband, hos en vän, lokal, jobb?

Strålande sätt att samarbeta! Jobbar själv i ett projekt med en kille från ungern.

Många mindre stora grupper som jobbar så här med, ett ftp konto, flytta filer.

Smidigt om man kan.

Självklart, sitter du på modem är det väl relativt kört. Men annars får du säkerligen fler "träffar" om

du söker på "sångare sökes", men inte kanske just från norrköping 😉

Men hoppas du hittar någon!

Redigerat av Wiseman
Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ett dumt reply, då det inte är ett riktigt svar på din fråga, men varför norrköping?

Har du inte tillgång till bredband, hos en vän, lokal, jobb?

Strålande sätt att samarbeta! Jobbar själv i ett projekt med en kille från ungern.

Många mindre stora grupper som jobbar så här med, ett ftp konto, flytta filer.

Smidigt om man kan.

Självklart, sitter du på modem är det väl relativt kört. Men annars får du säkerligen fler "träffar" om

du söker på "sångare sökes", men inte kanske just från norrköping 😠

Men hoppas du hittar någon!

hehe.. där sa du ngt..🙁

Visst går det att jobba på distans med fjärrskrivbord, audio/videokonversation osv osv... men det är ju lite mer socialt att sitta hemma hos nån o fixa med nåra bärs.

Vad jag vet så finns det inga virtuella biror...😉þ

Link to comment
Dela på andra sajter

Deffinitivt inte =)

Men en spliff eller bärs funkar facktiskt, tro det eller ej, mycket bra i singelt tillstånd. Att jobba över internet kan i många fall leda till en mycket bredare sammarbet.

Aldrig nått tjafs om "jo, det vill jag ha kvar!"... "Nhä,... Ta bort det!"... "Nhä...!"

Som jag jobbat över internet skickar jag en halvfärdiglåt till polarn, han gör det han vill, skickar oftast tillbacks det till mig, men då har jag aldrig nått att kritisera!

:rolleyes:

Link finns i signaturen (Doriath & Wiseman)

Men sanningen är den, att det flyter, tro det eller ej.

Lägg ditt komp, vill du ha röst, skicka MP3a (fast med en loop eller så, enkla trummor, lite melodi) & be sångaren sjunga in vad han vill. Ge han en 3 min wav fil av improvisation (om ni inte redan har fördig text), och sen kopiera & klistra!'

Gubbkul! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Deffinitivt inte =)

Men en spliff eller bärs funkar facktiskt, tro det eller ej, mycket bra i singelt tillstånd. Att jobba över internet kan i många fall leda till en mycket bredare sammarbet.

Aldrig nått tjafs om "jo, det vill jag ha kvar!"... "Nhä,... Ta bort det!"... "Nhä...!"

Som jag jobbat över internet skickar jag en halvfärdiglåt till polarn, han gör det han vill, skickar oftast tillbacks det till mig, men då har jag aldrig nått att kritisera!

😲

Link finns i signaturen (Doriath & Wiseman)

Men sanningen är den, att det flyter, tro det eller ej.

Lägg ditt komp, vill du ha röst, skicka MP3a (fast med en loop eller så, enkla trummor, lite melodi) & be sångaren sjunga in vad han vill. Ge han en 3 min wav fil av improvisation (om ni inte redan har fördig text), och sen kopiera & klistra!'

Gubbkul! 😎

ja, borde väl kanske prova det... få¨r skriva en ny tråd o söka sångare över hela sverige/världen..🙂= men då förutsätter det att han har inspelningsmöjligheter... OCH en röst som passar mina låtar..

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...