Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu ska studion bort från min studentlägenhet i Uppsala. Den har under tre år räddat mina grannar från att dagarna i ända lyssna på mina inspelningsprojekt. Nu ska den dock säljas pga flytt.

Studion består av väggmoduler om 2x1 meter. Dessa ger ett rum som är tre meter långt, två meter brett och två meter högt samt tak(3x2x2). Studion kan även moteras i 2x2x2 (den står monterad så idag). Studion har ett stort fönster på långsidan (det som syns på bilden) och ett mindre på baksidan.

Väggarna är byggda av gipsplattor på båda sidor som satts på ett träskelett. Inuti finns isolering. Även dörren och skarvar mellan modulerna är isolerade. Studion fyller sin funktion mycket väl. Den dämpar ljudet riktigt ordentligt. Du kan utan tvekan sjunga, spela saxofon eller kanske till och med spela trummor i din lägenhet utan att grannarna bli upprörda.

På studion sitter även portar för mikrofoner så att inspelningsenhet kan finnas utanför studion.

Med i köpet får du min inre väggisolering vilken består av en slags madrasser, min studiomatta samt ljuddämpande isolering som ligger under studion och som är ämnade att minska basläcka och till sist lakan som ger studions väggar en estetiskt tilltalande prägel.

Köparen måste själv stå för nedmontering. Varan skickas inte =)Skriv ett mail så skickar jag fler bilder.

Hör av dig via länken till blocket.se. Om annonsen är borta har jag sålt studion.

http://www.blocket.se/vi/19457204.htm?ca=10_s

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
:rolleyes:😳😆 Ja va ska man säga?? 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.