Jump to content
Annons

Behöver ni baspålägg?


Denge

Recommended Posts

Eftersom jag fick en massa ledig tid under julhelgen så kan jag passa på att lägga bas på lite inspelningar ifall någon önskar.

Mellan 27 Dec och 7:e Januari har jag hur mycket tid som helst :rolleyes:

Bara att PM:a om någon är intresserad så kikar vi på vad som ska göras.

Skicka gärna en liten kort beskrivning av vad för typ av bas ni önskar (plektrum, fingerspel, rock, soul etc etc...).

Mvh.

/Danne

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har en fin låt på G..

Joy Division/Cure åttondelsspel med ljusare toner och Junior Boys-aktigt följsam funkig bas i refrängen...säg hej innan torsdag så skickar jag den till dig, med ackord om du vill...

maila mig på liljaster@gmail.com

Mailat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en fin låt på G..

Joy Division/Cure åttondelsspel med ljusare toner och Junior Boys-aktigt följsam funkig bas i refrängen...säg hej innan torsdag så skickar jag den till dig, med ackord om du vill...

maila mig på liljaster@gmail.com

Nu blir jag nyfiken, det är inte ofta man hittar folk som gillar Joy Division. När kommer alstret?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tycka det vore skit kul med ett samarbete!!!. Jag får min nya dator nästa vecka och ska testa lite saker jag väntat på länge nu 😛. Spånat en del ider på gitarr som jag har, även sång och piano men bas vore guld 😐. Kanske kan komma tal på trummor men det blir senare har inte möjlighet att spela in det nu, om man inte kör EzDrummer eller liknande.

Men saken är den att jag kör Mac, alltså logic. Men vad har du. Om det inte är samma kommer man kunna convertera?

///

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tycka det vore skit kul med ett samarbete!!!. Jag får min nya dator nästa vecka och ska testa lite saker jag väntat på länge nu 😛. Spånat en del ider på gitarr som jag har, även sång och piano men bas vore guld 😐. Kanske kan komma tal på trummor men det blir senare har inte möjlighet att spela in det nu, om man inte kör EzDrummer eller liknande.

Men saken är den att jag kör Mac, alltså logic. Men vad har du. Om det inte är samma kommer man kunna convertera?

///

Jag kör logic så det är inga som helst problem. Kul 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem! Bara PM:a.

Tack alla som har mailat om hjälp.

Jag åker nu ut på en miniturné i Tyskland och sen upp till de djupa skogarna (norrland).

Jag kommer tillbaka till Stockholm den 27:e December och då sätter jag igång med inspelandet.

PM:a gärna ackord och vilken typ av basspel ni vill ha. Plektrum, fingrar etc etc.. Så gör jag ett par olika inspelningar och så kollar vi hur det går.

Mvh & go jul.

/Danne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...