JJMusik Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Hej pĂ„ er! Satt och blev sugen pĂ„ att hitta nĂ„gon vst-synth för lite strĂ„kar piano osv... innan jag gav mig ut och kollade priser och dylikt sĂ„ öppnade jag min gamla Cubase SL3-kartong (som jag sedan uppgraderat till Cubase 4) I denna kartongen fann jag en Hypersonic-skiva samt en Halion3-skiva. PĂ„ skivan stĂ„r det Halion 3 3.1 demo version men pĂ„ sjĂ€lva skiven finns det en "PC halion 3 demo installer" och en "PC halion 3 installer" Körde jag den senare s installerades ett par gb samplingar, har dock inte öppnat programmet Ă€n... Kan det verkligen stĂ€mma att jag fĂ„tt en fullversion av halion till mitt cubase sl3? Ă€r inte halion ganska bra, och dĂ€rmed dyrt? eller har Steinberg haft nĂ„gon sĂ„dan drive förr? NĂ„gon som vet? Jag bara tĂ€nker sĂ„ att det inte Ă€r sĂ„ att man kan vĂ€lja att installera fullversionen Ă€ven frĂ„n denna skiva men sedan fĂ„r en faktura eller nĂ„got đ ja ni förstĂ„r...
DieHard (oregistrerad) Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Det Àr bara demon du fÄtt som jag fattar det?Om du fÄtt helversionen sÄ mÀrks ju det snabbt nÀr man installerar vilket det Àr frÄgan om.
JJMusik Postat 2 december 2008 TrÄdstartare Postat 2 december 2008 okej, men det finns ju tvÄ installationsfiler? en som heter demo och en som bara heter halion. nÀr jag körde installationen sÄ installerades 4 soundset som var pÄ ca 1 gb vardera. ?
JJMusik Postat 2 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 2 december 2008 Demo products have all the same features and functions of the full versions with the only limitation of a 30 day period to use them. HALion 3 Demo Cubase SL 3 Cubase SX 3 hittade det đ
joachime Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Men i Cubase 4 har du Halion One som Àr en sampleplayer. Har du kollat in den?
DieHard (oregistrerad) Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Hallucination 3 kanske? đ Ahh ja det skulle kunna förklara saken đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.