Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er!

Satt och blev sugen pÄ att hitta nÄgon vst-synth för lite strÄkar piano osv... innan jag gav mig ut och kollade priser och dylikt sÄ öppnade jag min gamla Cubase SL3-kartong (som jag sedan uppgraderat till Cubase 4)

I denna kartongen fann jag en Hypersonic-skiva samt en Halion3-skiva. PÄ skivan stÄr det Halion 3 3.1 demo version men pÄ sjÀlva skiven finns det en "PC halion 3 demo installer" och en "PC halion 3 installer"

Körde jag den senare s installerades ett par gb samplingar, har dock inte öppnat programmet Àn...

Kan det verkligen stÀmma att jag fÄtt en fullversion av halion till mitt cubase sl3? Àr inte halion ganska bra, och dÀrmed dyrt? eller har Steinberg haft nÄgon sÄdan drive förr?

NĂ„gon som vet? Jag bara tĂ€nker sĂ„ att det inte Ă€r sĂ„ att man kan vĂ€lja att installera fullversionen Ă€ven frĂ„n denna skiva men sedan fĂ„r en faktura eller nĂ„got 😄 ja ni förstĂ„r...

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Det Àr bara demon du fÄtt som jag fattar det?Om du fÄtt helversionen sÄ mÀrks ju det snabbt nÀr man installerar vilket det Àr frÄgan om.

Postat

okej, men det finns ju tvÄ installationsfiler? en som heter demo och en som bara heter halion. nÀr jag körde installationen sÄ installerades 4 soundset som var pÄ ca 1 gb vardera. ?

Postat

Demo products have all the same features and functions of the full versions with the only limitation of a 30 day period to use them.

HALion 3 Demo

Cubase SL 3

Cubase SX 3

hittade det 🙂

DieHard (oregistrerad)
Postat
Hallucination 3 kanske? 😄

Ahh ja det skulle kunna förklara saken 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.