VacUm Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Hej alla! PÄ lediga stunder har jag och polaren byggt ihop en liten julkalender. En ny lucka varje dag. VarsÄgod! http://vacum.mine.nu/julkalender/index.html
joachime Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 (redigerat) Trevligt! Ăr det en celldelning? Redigerat 1 december 2008 av joachime
VacUm Postat 1 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 1 december 2008 Trevligt! Ăr det en celldelning? Kanske.. đ Det Ă€r ju lite som blĂ€ckplumparna hos psykologen.
joachime Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 (redigerat) Rorsach-kalendern? Edit: Den du inte vill utsĂ€tta dina barn för. De fĂ„r choklad-kalendern istĂ€llet. đ Edit 2: Lite lĂ€bbigt var det med full screen mode sĂ„ hĂ€r pĂ„ morgonkvisten. Hade glömt att dra ned ljudnivĂ„n pĂ„ monitorerna ocksĂ„ . Redigerat 1 december 2008 av joachime
VacUm Postat 1 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 1 december 2008 Rorsach-kalendern? Edit: Den du inte vill utsĂ€tta dina barn för. De fĂ„r choklad-kalendern istĂ€llet. đ Edit 2: Lite lĂ€bbigt var det med full screen mode sĂ„ hĂ€r pĂ„ morgonkvisten. Hade glömt att dra ned ljudnivĂ„n pĂ„ monitorerna ocksĂ„ . Haha, det Ă€r ju SĂ den borde hetat.. Vi kom inte pĂ„ nĂ„t bra namn. Ja, denna Ă€r alldeles för lĂ€skig för barn.. đ
VacUm Postat 2 december 2008 TrÄdstartare Postat 2 december 2008 MÄnga som haft problem med luckorna: klicka och dra Ät vÀnster Àr det heta tipset. Sedan klickar man pÄ bilden inuti... Ni har vÀl inte missat dagens gÄva?
Assar Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Lika lĂ€skig och obegriplig som katolska kyrkan. Ăr det dĂ€rför du valt kalenderbiloden? đ
VacUm Postat 2 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 2 december 2008 Lika lĂ€skig och obegriplig som katolska kyrkan.Ăr det dĂ€rför du valt kalenderbiloden? đ Kanske det... Vi tĂ€nkte pĂ„ ett kristet tema, nödvĂ€ndigtvis inte ur ett positivt perspektiv.
VacUm Postat 10 december 2008 TrÄdstartare Postat 10 december 2008 En lite ofin bump, men dagens lucka tycker jag blev fin.
laxlaxlax Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Jobbet lÄter mig inte installera Active-X. FÄr kolla sen!
joachime Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Jag gillar nian bÀst hittills. Den skrikande polkagrisen.
Gain Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Fina grejor, men jag kĂ€nner mig lite konstig efter 11 luckor pĂ„ raken đ
VacUm Postat 11 december 2008 TrÄdstartare Postat 11 december 2008 Jag gillar nian bÀst hittills. Den skrikande polkagrisen. JassÄ! Den Àr jag lite skeptisk mot sjÀlv.. Blev bra ljud dock.
joachime Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Jag gillar nian bÀst hittills. Den skrikande polkagrisen. JassÄ! Den Àr jag lite skeptisk mot sjÀlv.. Blev bra ljud dock. Kan första det. Den sticker ut frÄn de tidigare. Tycker ocksÄ ljudet sitter ihop bra med rörelsen/Äkningen.
VacUm Postat 11 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 11 december 2008 Jag gillar nian bĂ€st hittills. Den skrikande polkagrisen. JassĂ„! Den Ă€r jag lite skeptisk mot sjĂ€lv.. Blev bra ljud dock. Kan första det. Den sticker ut frĂ„n de tidigare. Tycker ocksĂ„ ljudet sitter ihop bra med rörelsen/Ă„kningen. Det Ă€r mest livesĂ„ng direkt mot filmen đ Eller nĂ€, det Ă€r mest en vĂ€ldigt lĂ„ng kedja av plugins..
joachime Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Det Ă€r mest livesĂ„ng direkt mot filmen đ Eller nĂ€, det Ă€r mest en vĂ€ldigt lĂ„ng kedja av plugins.. Smart och smidigt! đ
VacUm Postat 13 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2008 Fina grejor, men jag kĂ€nner mig lite konstig efter 11 luckor pĂ„ raken đ Man ska ju öppna en om dagen egentligen. Dagens lucka Ă€r favorit hĂ€r...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.