HokosPokos Postat 20 november 2008 Postat 20 november 2008 (redigerat) Blev medlem för nÄgon vecka sen. Ja... ska vÀl prata lite om mig sjÀlv dÄ. Jag heter Zacharias egentligen, Àr 92a och musik Àr mitt liv. Har alltid varit. GÄr pÄ musikgymnasium (slagverklinjen) i Stockholm. Har spelat trummor i ungefÀr 5 Är, men har dÀremot inte varit speciellt bra förns nÄt Är tillbaka. Spelar Àven gitarr och bas, men Àr inte lika bra pÄ det som pÄ trummor. Lyssnar pÄ vÀldigt mycket olika slags musik. Metal, punk, rock, country osv. Favorit band (som inte Àr underground som jag egentligen lyssnar mest pÄ). Motörhead, Creedence, Carcass och Nirvana. Spelar i ett punkband som heter Manipulation (lÀnkar lÀngst ned av inlÀgget). Vi spelar kÀngpunk som Àr en hÄrdare variant av den mer "vanliga" punken. Letar för nuvarande efter medlemmar till ett death metal band. Ja... vad mer ska jag sÀga om mig sjÀlv? Kan ocksÄ sÀga hur glad jag Àr att jag hittat det Àr forumet! Handlar ju precis om det jag intresserar mig för och verkar vara en vÀldigt mogen stÀmning pÄ det ocksÄ, count me in! www.myspace.com/manipulationswe Redigerat 20 november 2008 av HokosPokos
Hellpig Postat 21 november 2008 Postat 21 november 2008 Motörhead ftw! Jag menar... Hej och vÀlkommen!
Rowyn Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Jag fick tankarna direkt till Focus sjukt sköna lĂ„t; Hocus Pocus. Men du ska vara hjĂ€rtligt vĂ€lkommen in i gemenskapen. đ
HokosPokos Postat 23 november 2008 TrĂ„dstartare Postat 23 november 2008 Tack sĂ„ vĂ€ldigt mycket allihopa! đ Hellpig: Ses pĂ„ hovet den 13e eller? đ
Rowyn Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Tack sĂ„ vĂ€ldigt mycket allihopa! đ Hellpig: Ses pĂ„ hovet den 13e eller? đ Ăr vĂ€l ocksĂ„ den 12:e va?
HokosPokos Postat 23 november 2008 TrĂ„dstartare Postat 23 november 2008 Ăr vĂ€l ocksĂ„ den 12:e va? Jo, fast inte i Stockholm.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.